Ik heb deze opdracht ook eens terug gekeken en mij viel dan weer heel wat anders op dan meeste hier. Hier lees ik overal dat Rik 1 koker heeft
ingeleverd maar is er dan helemaal niemand die Rik eens wat beter onder de loep neemt? Want inleveren ja dat klopt dat was er 1, maar hij had hij er ook maar 1?
Rik vormt hier een duo met Marlijn. Maar wat zien we nu eigenlijk?
• 34:34
Rik & Marlijn pakken samen koker 3
Koker 3 = goed €250,- verdiend.
We zien geen koker in beeld.
• 35:20
Rik & Marlijn pakken samen een koker nummer onbekend
We weten dus niet of deze goed of fout is.
We zien wel dat Rik de koker pakt. (Marlijn zegt: "wel geld?")
• 36:33
Rik pakt koker 14
Koker 14 = goed €250,- verdiend
We zien geen koker in beeld. (Maar Rik roept "kokertje")
• 36:52
Marlijn pakt koker 29
Koker 29 = fout
We zien dat Marlijn de koker pakt.
Dus het is duidelijk dat Rik & Marlijn samen 4 kokers hebben gepakt. Rik pakt koker ? en koker 14. Rik levert er echter maar 1 in! Marlijn levert er wel 2 in, koker 3 en koker 29 dat klopt.
Iedereen gaat ervan uit dat Rik maar 1 koker had en dat dit koker 14 is en Rik hiermee €250,- heeft verdiend. Maar dat klopt dus helemaal niet. Waar is de koker met het onbekende nummer gebleven? Die wordt duidelijk gepakt door Rik maar dus niet ingeleverd? Of toch wel?
Ik verwacht dat Rik hier zijn koker met onbekende nummer (een foute koker) heeft gewisseld voor koker 14 (juiste koker).
Waarschijnlijk dat Rik hier 1 koker met mingeld heeft ingeleverd. De andere koker 14 (die dus goed is) heeft hij waarschijnlijk achtergehouden.
Hij heeft er in ieder geval zeker 1 achtergehouden