Ik snap Arjen's teleurstelling. Helaas komt dit maar al te vaak voor; iets dat ik niet had verwacht van de WIDM-crew eerlijk gezegd. Ze moeten gewoon netjes met hem en zijn idee omgaan. Aan de andere kant is de Moltalk show bij het grote publiek pas echt populair geworden met de komst van Vivienne en Patrick. Zij zijn er mede voor verantwoordelijk dat het grote publiek geïnteresseerd is geraakt in de Moltalk. Vivienne en Patrick zijn de jonge blije honden, terwijl Arjen zeker in het tweede seizoen steeds meer overkwam als een kritische intellectueel. Het is maar net waar je van houdt, mij is de presentatorwissel in ieder geval goed bevallen. Het zou niet slim zijn om de presentatoren nu weer te wisselen en Arjen weer de presentatorrol te geven, hoe jammer dat ook is voor Arjen. Daarbuiten blijft natuurlijk belofte maakt schuld, als de AVRO Arjen heeft beloofd dat hij terug mocht komen en een grotere beloning zou ontvangen als het een succes zou worden, dan moeten ze zich daar toch gewoon aan houden. Het staat buiten kijf dat Arjen veel heeft betekend voor het concept Moltalk.