Ik heb heel veel foto's ervan bekeken, de ontbijttafel b.v. is al jaren zo gedekt, alleen met kerst wordt het aangepast.
De boeken liggen ook al jaren op dezelfde plek
Op dezelfde plek, klopt, bij veel foto's die op internet te vinden zijn van dit museum is dat zo.
Maar volgens mij is bijgaande internet-interieurfoto van Pittock Mansion er één van hetzelfde tafeltje - met dezelfde twee kopjes en eveneens met twee boeken - als dat op de foto van de afleveringsstill, door Pac hier eerder geplaatst.
Of dit dezelfde boeken zijn als die van de still, is niet goed te zien. Dat komt, omdat de boeken op de internetfoto met de titel (zijkant) naar de kopjes liggen, zodat één kopje half voor de titel van het bovenste boek staat. Daarbij krijg ik deze foto niet optimaal vergroot.
De boeken op voornoemde door Pac geplaatste foto, zoals te zien vlak voor de test (ik bedoel dus de foto met tafeltje, twee kopjes en twee boeken, waarvan één met de titel "St. Elmo") liggen met de titel -zijkant kaft-
naar de toeschouwer toe.
Dus als dit inderdaad hetzelfde tafeltje met boeken en kopjes is, heeft iemand voor het "test-shot" de boeken verplaatst, zodat de titel voor de beschouwer leesbaar is. Dat lijkt mij niet voor niets.