De oudere seizoenen heb ik niet zo gevolgd. Van wát ik heb gezien, denk ik dat Milouska de beste mol is. Niet per se de leukste mol, maar ze heeft risico genomen en is telkens onder de radar gebleven. De groep vond ik dat jaar minder leuk, veel kandidaten kwamen zo 'pesterig' over en ook naar Milouska reageerden ze echt niet altijd oké. (al kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze irritatie opriep met haar gedrag, maar dat deed ze als mol niet voor niks
) Fijn dat ze toch nog de mol bleek, gerechtigheid.
En dat heeft ze fantastisch gedaan.
George en Dennis vind ik qua molschap wel wat op elkaar lijken. Beide een beetje in de categorie 'ach, zo'n gezellige jongen. Kan nooit de mol zijn'. En ondertussen de boel keihard belazeren, ik houd daarvan.
Eigenlijk valt Jan ook wel een beetje in dezelfde categorie, vind ik, maar staat bij mij op de 4e plek. Erg tof dat niemand hem heeft verdacht, alleen Ruben. En ook mooi onverdacht gebleven bij de kijkers. Aan de andere kant heb ik de indruk dat hij niet altijd heeft gemold.
Inge had de 'pech' dat er al een andere 'mol' in de groep bleek te zitten (Nadja). Gecombineerd met de overduidelijke hint was dat seizoen minder leuk. Maar op zich deed ze het volgens mij ook niet slecht als mol. (niet de beste hoor; ik snap wel dat ze niet zoveel stemmen heeft, maar misschien heeft dat ook met dat seizoen te maken).
Met alle respect voor elkaars lijstje, als Anne Marie onder Nico staat kan ik het helaas minder serieus nemen. Oprechte vraag? Betrek je alle factoren. Zoals omgeving, andere kandidaten etc. met alle respect voor Nico (het was allemaal nog nieuw toen), Anne-Maries’ krijtje weggooi actie was alleen al beter /gedurfder dat Nico’s hele mollenseizoen.
Ik heb volgens mij gezien dat Nico een taptoe moest leiden; dat vond ik toen wel hilarisch.
Was overduidelijk mollen. Volgens mij vond hij het ook best lastig toen om de mol te zijn? Dacht ik.