Vanavond tijdens de chat met Rick McCullough:
Het lijkt mij dat hiermee ook voor de komende jaren de theorieën zoals twee mollen etc. nu definitief van de baan zijn. Toch weet ik nu al zeker dat ook volgend jaar er toch weer mensen zullen zijn met allerlei hints in deze richting.
Als spielerei kan het wel leuk zijn. Jaren geleden hadden we hier op het forum ook een standaard topic over waarom Pieter Jan wel of geen mol is. Voor mij was het duidelijk satirisch bedoeld. Puur om te kijken of je in de uitzendingen genoeg aanwijzingen kon vinden of Pieter Jan de mol kon zijn. Ik deed daar graag aan mee en met mij waren er meerderen.
Ikzelf heb er nooit in geloofd, voor mij was het meer als fun bedoeld. Kijken of we een overtuigend verhaal konden zetten.
Daarom wil ik nu voorstellen om voor het volgend seizoen (en wat mij betreft testen we het al in de komende Vlaamse seizoen), een topic te openen genaamd: "[FUN] Bizarre Theorieën" Hierin kan je dan allerlei aanwijzingen kwijt waarom er twee mollen zijn, geen mol, Art is de aap, tweelingzussen, etc. Hiermee worden de serieuzere topics niet 'bevuild'. En mensen die er toch in willen blijven geloven, kunnen hun zaak misschien nog sterker maken.
Just an idea...
edit: er schijnt iets met photobucket te zijn, plaatje krijg ik niet meer tevoorschijn