@Retep:
. Ik begrijp dat het idee irritatie opwekt bij mensen die al jaren met 2-mollen theorieën lastig gevallen worden. Ik ben er zelf ook door verrast en wilde er in eerste instantie ook niet zo aan, tot ik niet meer om de aanwijzingen heen kon. Dus ik doe het niet als een soort missie: ik zie hier iets en ik zie daar iets, en dan ontstaat er een patroon. De beste manier om me te overtuigen dat het allemaal niet klopt is een andere interpretatie van die vermeende aanwijzingen en hun onderlinge verband. Daar sta ik natuurlijk open voor, graag zelfs! Leuk en leerzaam. Maar over de inhoud van wat ik meld gaat het helaas zo goed als nooit, alleen maar over het verwerpelijke idee van 2 mollen. En dat is jammer.
Dus dan heb ik veel liever zo'n suggestie als van jou nu om misschien eens een link te leggen met de JM was de mol theorie (hoewel ik daar weer niet in geloof, maar ik zal het eens nagaan). Verder beperk ik me met opzet zoveel mogelijk tot het Verborgen Hints topic waar het ook op zijn plaats is (en mag van Blip!), tenzij iets duidelijk thuishoort bij de leader of afleveringtitels bv. Een apart topic leek me juist nog veel meer negativiteit te gaan geven.
En nu maar weer gauw on topic over spaties! Ik heb de opmerking van Hulpmol over hoe de titel van afl. 1 er precies uitzag inmiddels verwerkt in mijn lijstje in het topic daar. En nog geen rare (ontbrekende) spaties gezien in afl. 9, maar ik moet nog terugkijken. In afl. 8 zagen we wel een opvallend gat bij potjes honing: naast een geel potje boven op verder keurig opgestapelde potjes van een andere kleur. Mogelijk een link? Ik kan er nog niet helemaal de vinger op krijgen, maar het beeld lijkt me niet toevallig.