Hele mooie opdracht. 2uur de tijd, fijn. Lekker lang naar de groepsdynamiek en het opdrachtverloop kijken, heldere uitleg vooral, alles was te volgen; dubbele lagen, gokelementen, zware (terugloop) straffen, het ging ergens om. Heerlijk! ('Zalig' zoals Vlamingen zeggen
)
Bart legde meteen een zware tent opzij om mee te gaan nemen, net als Salim, en er is verder ook niet over geklaagd bergopwaarts, alleen Salim zei na afloop dat t enorm zwaar was om die tweede tenten mee te nemen.
Ik vond de Griekse Goden raar: twee klassieke goden (Aphrodite en Apollo) en een DJ
Zou hier iets achter zitten?
Niet alleen Dorien was de langzaamste, maar Els was aan haar zijde. Er zijn veel beelden te zien waar Dorien behoorlijk zwaar beladen is, er zijn ook beelden dat ze als enige niets draagt, aan het begin van de opdracht erin ge-edtit, maar die beelden kloppen niet chronologisch volgens mij. Wat ik raar vind is dat ze een behoorlijk gedeelte zwaar beladen is, en een ander gedeelte met hulp van anderen op en neer geholpen moet worden (als ze zonder bagage mogen).
We horen Bart zeggen: "twee dames tegen de reus, dat is een lost battle" > ik begrijp nu Jolien haar reactie na de eliminatie dat ze blij is dat Bart zegt: "dames zijn hier het sterkte geslacht" hij moest terug komen op z'n schreden
Els was enorm 'onhandig' om aan de ravijnkant van de trap op de ballen te wachten met slecht zicht, daar deed ze niets aan, en raakte de laatste bal; bij de laatste twee ballen lijkt ze in een soort freeze, Salim en Laure duiken naar de linkerkant maar zij blijft rechts gebukt staan terwijl de bal recht op haar afkomt.
Het lijkt erop dat ze tussen de opdrachten ong. 12minuten lopen.
Als ze na de Reus terug moeten naar Griekse Goden staat daar de teller op 1:08u, (+Gilles: "de afdaling terug naar de goden kost de groep 12minuten") als ze bij de boogschutter aankomen staat de teller op 45 min.: 23minuten tussen 3 opdrachtplekken. Tussen de ballen en de finish lijkt minder te zitten, anders waren ze ver buiten de tijd gekomen:
Nadat ze de Sisyphusopdracht hebben laten mislukken en terug zijn bij de Boogschutter, hebben ze nog 10:29 minuut over, dat is al niet meer haalbaar in hun tempo, maar ze komen 'slechts' 2 minuten te laat aan, en anders zouden ze een kwartier later zijn gefinisht.
Fantastisch om met z'n allen in het natte donker een tent op te moeten zetten om er vervolgens een supergezellige avond te beleven en er met z'n allen in te slapen ook nog, te gek! Schoolreisje
Edit: na terugkijken eea aangepast en aangevuld