Helen is, vind ik, gewoon een GEWELDIG personage in Thailand. Zo over-dramatisch in elk aspect: Super-serieus als een encyclopedie (Clay <3
) van over-the-top aggressief tijdens de FTC en de Family Visit. Grappig, dramatisch, entertainend, en toch verassend naturel. Zo hoort een kandidaat te zijn naar mijn mening.
Jan is een afgrijselijke speelster, maar ze prettig-gestoord en fun (tenzij ze met een dierenlijk geconfronteerd wordt.) Dat werkt enorm verfrissend tijdens het zware en haast humorloze post-merge van thailand.
Brian is alles wat ik haat in een castaway: geen persoonlijkheid, sociopathisch, griezelig, geen greintje gevoel voor humor, saai, robotisch, vol van wat ik noem "Bland Superiority". Plus, hij slaat zijn vrouw en shiet puppies neer met pijlen
.
Goede speler? Zeker, een van de beste aller tijden zelfs... maar een aangenaam persoon? Absoluut niet. Bovendien is gameplay alleen echt interessant wanneer 1) het goed wordt uitgelegd zodat je in het spel *gezogen* door de spreker (Penner bv) 2) Het het spel spannender maakt. De Sook Jais een na een afslachten, gevolgd door de Chuay Gahns? Voorspelbaar tot en met.
En tenslotte is er ook nog dit:
O______OHuiveringwekkende sociopaat... daar pas ik voor.
Seeeee yaaa, wouldn't wanna beeeeee yaaaa