Auteur Topic: Pluim van de week  (gelezen 1361 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Pluim van de week
« Gepost op: 11-01-2004, 10:32:52 »
Een idee waar ik al langer mee rondliep, alleen: van het woord dag heb ik maar week gemaakt.

De bedoeling is, om wekelijks een pluim  ::ok:: te gevan aan een persoon of een paar personen die de afgelopen week iets hebben laten zien dat de sfeer op deze site ten goede komt. Nix pm, nix poll, gewoon aangeven hier in het topic, meeste stemmen die week gelden. Een week eindigt voor deze gelegenheid zaterdag om 23.59 uur. Namen die daarna worden genoemd, tellen mee voor de nieuwe week.

Om redenen die in verschillende topics al staan genoemd, deel ik de eerste pluim uit aan.............onszelf ::ok:: ::ok::

Dit vanwege de moeite die iedereen heeft genomen Maapie terug te halen, de users hebben zich afgelopen donderdag en vrijdag van hun beste kant laten zien.

« Laatst bewerkt op: 11-01-2004, 12:08:45 door bodejos »

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
Re: Pluim van de week
« Reactie #1 Gepost op: 11-01-2004, 11:56:31 »
een pluim voor de gehele crew en in bijzonder voor de stressbestendighied van comp. ::ok::
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #2 Gepost op: 11-01-2004, 12:02:24 »
een pluim voor de gehele crew en in bijzonder voor de stressbestendighied van comp. ::ok::

i second that! en een pluim voor de actieve actieve leden die iedere week weer klaarstaan voor de idolssite!  ::ok::

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2004, 13:33:21 »

helemaal mee eens  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2004, 14:46:50 »
maarja, dat geldt elke week wel ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2004, 15:48:10 »

i second that! en een pluim voor de actieve actieve leden die iedere week weer klaarstaan voor de idolssite!  ::ok::
... en Daan :P

Een pluim voor iedereen die mijn dag weer goed heeft gemaakt ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #6 Gepost op: 16-01-2004, 19:33:55 »
hmm ja dat kun je iedere week zeggen ::)
Toch bedankt!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2004, 12:38:32 »
Niemand een kandidaat, verder? De crew wil in principe niet al te vaak in het zonnetje gezet worden, maar ik heb er zelf nu wel redenen voor om dat nu toch te doen.

Het idee slaat niet echt aan, dus lijkt het me handiger om de periode waar dit over gaat, op te rekken, naar een maand. En dan kan worden gekeken of het initiatief een vervolg krijgt.