Nieuwe vraag (nog meer dierenmishandeling): welke forummer -die heel diervriendelijk leek- doodt wespen en plet slakken, en is er nog trots op ook?!
Oooooooooooooooooooooooooooooooohw die weet ik!!!!
Das Bertha
-Dat kan ík anders nooit geweest zijn, want dat slakpletten ging echt perongeluk (anders had ik toch wel schoenen aangedaan) en ik moet zeggen dat ik me er nog steeds rot over voel. Ook omdat ik dagen later nog op de bewuste plek nog een stukje geharde slakkepannekoek lag (het deel wat niet aan mn voet bleef kleven); als stille getuige van het drama wat zich die nacht in het donker afspeelde.
In de dagen daarna heb ik mss wat rare dingen gezegd, maar dat was geheel en al te wijten aan de gemoedstoestand waarin ik verkeerde die dagen. Inmiddels is de pannekoek ineens al weg (moet wel een lekkernij zijn voor een vogel lijkt me), dus nu kan ik er beter over praten.
Ik heb een paar dagen later zelfs een broer of zus van die slak gered door iedereen ervoor te waarschuwen! Maar waarom doen ze toch zo gevaarlijk door midden in de nacht tuintegels te gaan oversteken! En dan met dit warme weer, mij valt echt niets te verwijten...
-En dan de wespen, hoe pijnlijk is het ook vind om erover te praten, maar je laat me geen keus: oke ik geef toe dat ik best wel wespen had willen doden, maar in die val die onder een nest stond, vond ik uiteindelijk maar 3 mieren en 2 nepwespen (zweefvliegen) terug, waarna in woede ontstak en die fles met 3 mieren en 2 nepwespen en al gewoon heel rustig leeggoot en de fles weggooide met de bedoeling om alles maar snel te vergeten...
Dus trots?
Neen!
Dus:
ik geef Linda toch het aapje, want die was het eerst en vrijwel iedereen zegt Bertha, dus als hij het zelf goed vindt mag Linda het aapje...
Nee, ik vind het niet goed en ik hou zelf het aapje, omdat
ík alle aapjes wil. ík ík ík! ik vind dat ik dat wel verdiend heb na deze absurde aanteigingen.