Poll

De Mol naar SBS6: blij mee?

Abslouut niet, we kunnen beter stoppen
23 (15%)
Beter iets dan niets
114 (74.5%)
SBS kan het vast beter dan de AVRO
7 (4.6%)
Maakt me niets uit
9 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: De Mol naar SBS6!  (gelezen 37433 keer)

Offline Freek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #100 Gepost op: 24-01-2005, 19:04:21 »
Neeee man!! Dan kunnen veel mensen niet meer kijken!!!! >:(
Some light in your eyes...

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #101 Gepost op: 25-01-2005, 08:29:47 »
Neeeeennnnnnn...dan kunnen wij Vlamingen niet meer meegeieten
Of kan je SBS via sateliet ontavngen ?
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

kNoe

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2005, 22:20:14 »
Ik kan dan ook nii meer kijken, in NEDERLAND

Offline Sija

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2005, 13:44:31 »
::oink:: Oeh, niet best als WIDM naar SBS gaat. 

- Om het kwartier een 7-minuten durend reclameblok die alle
  spanning in het programma in één klap weg haalt. Ik ben
  zo'n persoon die dan gaat zappen hè. En dan na een paar
  minuten, hup, weer op SBS oid. Heb je de helft al weer
  gemist.
- En ze zullen ook wel zo'n idioot sms-bel-spel gaan
  bedenken. Met zo'n blonde dame in beeld.
- En wie gaan ze van stal halen om presentator te spelen?
  Gerard Joling? Of uh... hoe heet die gozer van 'Het Blok'.

Ach, misschien valt het allemaal ook wel een beetje mee. We zullen zien.  ::ohno::
Tis een Kwestie van Geduld

Offline RosalieHuisjes

• Forumlid
  • George blijft altijd mijn super mol!
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2005, 14:06:21 »
 ::oink::

Why! Ik hou niet van commerciele tv. Die irri reclames enzo... ik vind het wel net zo relaxt op de AVRO... Geen reclames ;)

Maar ik moet het er wel mee eens zijn dat het beter is dan helemaal geen mol... ik vraag me af wie het dan gaat presenteren ???
We zullen zien... laten we hopen dat het in ieder geval doorgaat.....en dat het niet gaat stoppen! :o
Vind zich ook een Molloot

Offline Sabinethabest

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2005, 14:13:03 »
::oink::

Why! Ik hou niet van commerciele tv. Die irri reclames enzo... ik vind het wel net zo relaxt op de AVRO... Geen reclames ;)

Je hebt helemaal gelijk. Bij de AVRO heb je tenminste een uur echte televisie. Met al die reclame er tussendoor krijg je een langer maar irritanter programma.
You think you know....but you have no idea!

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2005, 14:37:58 »
Het belangrijkste is dat wie is.....de mol? gewoon blijft bestaan toch?  ::ok::
Misschien kunnen ze dan in de reclameblokken hints gaan verstoppen lijkt me een goede optie en iedereen blijft dan gewoon kijken  ::jaja::

Wat de presentatie betreft misschien kan Angela mee naar sbs6 en anders is Wendy van Dijk of Robert ten Brink een goede optie! of Linda de MOL  8)

to mole or not to mole that's the question

Onnodige lege ruimte verwijderd - Han13
« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 15:24:05 door Han13 »
to mole or not to mole that's the question

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2005, 14:42:07 »

Weet jij wie de mol is?
Sms dan MOL spatie en dan de naam van degene waarvan jij denkt dat het de mol is naar nummer: 1234 en maak kans op een AUTO!!!  :P  ;D
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2005, 15:11:03 »
Is het nou al definitief dan, dat ze daar naartoe gaan? Sbs6?

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #109 Gepost op: 28-01-2005, 15:48:41 »
Weet jij wie de mol is?
Sms dan MOL spatie en dan de naam van degene waarvan jij denkt dat het de mol is naar nummer: 1234 en maak kans op een AUTO!!!  :P  ;D

::rofl:: ::rofl:: Zo gaat het jammer genoeg ook bij Expeditie Robinson... Heel vervelend, onnodige reclames... BAH!!! De mensen bij de Avro zijn gewoon een stelletje sukkels, zo'n goed programma en zo'n goede presentatrice 'wegdoen'... ::ohno::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2005, 15:57:22 »
Wat ik hier zo jammer vindt, is dat er alleen maar wordt gehekelt aan de commercials en aan het bel-spelletje. Jullie mogen blij zijn dat er nog een zender is die WIDM wil uitzenden. ER was toch ook goed uitgezonden door Net5, inclusief de reclames/belspel.

En aan de AVRO wordt door de (wel- en niet-) kijkers indirect geld betaald d.m.v. het kijk- en luistergeld gebueren, welke nu uit de belastingpot wordt betaald. En dit bedrag is per kijker véél meer dan wat je nu kwijt bent om naar SBS6/Net5 te kijken. Zolang je geen SMS-verslaafde bent hoef je daar niets voor te betalen.

Blij zijn, leer dat nu eens. Wees blij wat je binnenkort voorgeschoteld krijgt door de commerciele omroepen, WIDM, ER, PE..

Maak er een mooie dag van en drink geen azijn.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 28-01-2005, 16:22:14 »
Wat ik hier zo jammer vindt, is dat er alleen maar wordt gehekelt aan de commercials en aan het bel-spelletje. Jullie mogen blij zijn dat er nog een zender is die WIDM wil uitzenden. ER was toch ook goed uitgezonden door Net5, inclusief de reclames/belspel.

Blij zijn, leer dat nu eens. Wees blij wat je binnenkort voorgeschoteld krijgt door de commerciele omroepen, WIDM, ER, PE..

helemaal mee eens, mij maakt het persoonlijk echt helemaal niet uit wie het uitzendt,áls het maar uitgezonden wordt. Misschien ist juist wel verfrissend als een ander team zich over het programma buigt en het wat anders benadert ofzo..en als na een paar keer tegenvalt, kijk je toch gewoon niet meer..je kan toch gewoon afwachten wat het wordt in plaats van nu al te zeggen dat het niks wordt, misschien valt het wel alles mee, PE en ER zijn ook goede programma's ondanks de reclames enz.

jumol

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 28-01-2005, 17:12:52 »
Vind ik ook!

Het maakt mij niks uit waar het komt ALS het maar komt!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #113 Gepost op: 28-01-2005, 17:27:25 »
Wat ik hier zo jammer vindt, is dat er alleen maar wordt gehekelt aan de commercials en aan het bel-spelletje. Jullie mogen blij zijn dat er nog een zender is die WIDM wil uitzenden.
Dat heeft toch niks met 'blij zijn met wat je hebt' te maken.. van mij hoeft de mol niet meer worden uitgezonden hierna. Het is wel goed zo. En sommige mensen storen zich meer aan commercie dan anderen, van mij hoeft een commerciële mol gewoon niet.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-01-2005, 18:48:08 »
Dan kan ik het niet ontvangen?  :\'(

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #115 Gepost op: 28-01-2005, 19:37:25 »
Dat heeft toch niks met 'blij zijn met wat je hebt' te maken.. van mij hoeft de mol niet meer worden uitgezonden hierna. Het is wel goed zo. En sommige mensen storen zich meer aan commercie dan anderen, van mij hoeft een commerciële mol gewoon niet.

Dan geldt toch het simpele principe: 'Wil je het niet zien, kijk je toch niet?'  ???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #116 Gepost op: 28-01-2005, 20:19:08 »
Dan geldt toch het simpele principe: 'Wil je het niet zien, kijk je toch niet?'  ???

Ben ik nou één van de weinigen die liever geen Mol heeft dan dat het naar SBS6 gaat?

Ik vind het hierna wel goed zo.. WIDM is heel leuk en verslavend en moeilijk te missen etc etc maar een commerciële Mol met belspelletjes/reclames.. ::ohno:: Dan is het hele gevoel er gewoon bij weg denk ik, zo is de Mol (vind ik) niet bedoeld. Het moet ook een keer stoppen.. zoals ze het in België gedaan hebben: stoppen na een geweldige serie. Dat vind ik erg knap en ook goed.. zo kan je terugkijken op allemaal goede series met een goed gevoel. Als ze het hele concept van WIDM willen uitmelken moeten ze het idd naar SBS6 doen maar ik denk niet dat het WIDM op de AVRO zou kunnen evenaren.. niet doen dus. Hoe moeilijk 't ook zou zijn als WIDM nooit meer op tv zou komen.
Dit was mijn uitgebreidere reactie.. dus ook om die redenen vind ik niet dat WIDM naar SBS6 moet. Ik zou het gewoon zonde vinden van het concept en dan kan je zeggen dat ER ook goed was.. kan best, nog nooit gezien maar ER is nooit eerder op ned 1/2 of 3 uitgezonden bij mijn weten dus heb je ook niet de overstap hoeven te maken van niet-commercieel naar commercieel. Als het echt doorgaat weet ik niet of ik het zou kijken maar zonde vind ik het wel, zou het doorgaan.

En mijn reactie daarnet ging alleen ff om dat 'blij zijn met wat je hebt etc'.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 20:22:38 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Borizzz

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 29-01-2005, 10:51:19 »
Ik vind dat we SBS6 wat krediet moeten geven. Andere programma's zoals robinson en ER brengen ze toch ook goed? En een kleine verandering aan het spel (uiterlijk) lijkt me ook niet verkeerd. We mogen blij zijn dat er een zender is die WIDM wil overnemen! Daarbij bewaakt IdtV het concept van WIDM dus ik zou me niet al te druk maken. Ik hoop alleen wel dat ze dan weer gaan werken met onbekende nederlanders als kandidaten. Een celebrity-reeks is leuk, maar niet meer dan 1x zou ik zeggen. :-\\

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #118 Gepost op: 29-01-2005, 11:34:19 »
::oink:: Oeh, niet best als WIDM naar SBS gaat. 

- Om het kwartier een 7-minuten durend reclameblok die alle
  spanning in het programma in één klap weg haalt. Ik ben
  zo'n persoon die dan gaat zappen hè. En dan na een paar
  minuten, hup, weer op SBS oid. Heb je de helft al weer
  gemist.
- En wie gaan ze van stal halen om presentator te spelen?
  Gerard Joling? Of uh... hoe heet die gozer van 'Het Blok'.

Ach, misschien valt het allemaal ook wel een beetje mee. We zullen zien.  ::ohno::
Ik deel jouw mening! En het is slecht voor de kijkcijfers !

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #119 Gepost op: 29-01-2005, 12:24:42 »
@ @miesh; uitgaande van do or die. AVRO maakt geen mol meer, dan is het toch beter als het naar SBS gaat. Ik snap echt niet waarom niet. (Waarom kiezen mensen voor: 'Het moet helemaal stoppen' ipv 'Beter iets dan niets?'