Wat ik hier zo jammer vindt, is dat er alleen maar wordt gehekelt aan de commercials en aan het bel-spelletje. Jullie mogen blij zijn dat er nog een zender is die WIDM wil uitzenden. Maak er een mooie dag van en drink geen azijn.
begrijp me niet verkeerd, tuurlijk is het goed dat er een zender is die WIDM wil uitzenden.
En misschien ben ik wel koppig en 'traditioneel', maar ik denk dat er gewoon helemaal niks meer aan is, als dit programma commercieel gaat.
Tuurlijk waren ER en PE ook goede programma's, maar ik heb me wel iedere keer lopen ergeren aan de vele reclame onderbrekingen en sms-spellen, en zou het programma dubbel zo leuk gevonden hebben als alles aan één stuk door was geweest zonder al die BS.
Het hele idee achter het programma gaat veranderen en dat is gewoon sonde.
In plaats van de kijkers een spannend progamma te beiden, moet er ook geld aan verdiend worden en die mentaliteit vind ik persoonlijk 3x niks...
+Ik vind dat Angela perfect is voor het programma en denk dat de 'presentatie kwaliteit' zeker flink achteruit zal gaan, aangezien er waarschijnlijk gekozen gaat worden voor één of ander hip/flashy persoon.
De enige die Angela misschien kan benaderen is Wendy
Ik vraag me gewoon af of het programma me nog dezelfde spanning kan bieden als nu bij de Avro.
We zien wel, het idee vind ik iig teleurstellend.
Maargoed, eerst zien dan verder oordelen