Poll

De Mol naar SBS6: blij mee?

Abslouut niet, we kunnen beter stoppen
23 (15%)
Beter iets dan niets
114 (74.5%)
SBS kan het vast beter dan de AVRO
7 (4.6%)
Maakt me niets uit
9 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: De Mol naar SBS6!  (gelezen 37398 keer)

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #120 Gepost op: 29-01-2005, 14:58:06 »
Wat ik hier zo jammer vindt, is dat er alleen maar wordt gehekelt aan de commercials en aan het bel-spelletje. Jullie mogen blij zijn dat er nog een zender is die WIDM wil uitzenden. Maak er een mooie dag van en drink geen azijn.

begrijp me niet verkeerd, tuurlijk is het goed dat er een zender is die WIDM wil uitzenden.
En misschien ben ik wel koppig en 'traditioneel', maar ik denk dat er gewoon helemaal niks meer aan is, als dit programma commercieel gaat.
Tuurlijk waren ER en PE ook goede programma's, maar ik heb me wel iedere keer lopen ergeren aan de vele reclame onderbrekingen en sms-spellen, en zou het programma dubbel zo leuk gevonden hebben als alles aan één stuk door was geweest zonder al die BS.  :-X

Het hele idee achter het programma gaat veranderen en dat is gewoon sonde.
In plaats van de kijkers een spannend progamma te beiden, moet er ook geld aan verdiend worden en die mentaliteit vind ik persoonlijk 3x niks...  ::ohno::

+Ik vind dat Angela perfect is voor het programma en denk dat de 'presentatie kwaliteit' zeker flink achteruit zal gaan, aangezien er waarschijnlijk gekozen gaat worden voor één of ander hip/flashy persoon.
De enige die Angela misschien kan benaderen is Wendy

Ik vraag me gewoon af of het programma me nog dezelfde spanning kan bieden als nu bij de Avro.
We zien wel, het idee vind ik iig teleurstellend.
Maargoed, eerst zien dan verder oordelen  :)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #121 Gepost op: 29-01-2005, 18:37:54 »
@ @miesh; uitgaande van do or die. AVRO maakt geen mol meer, dan is het toch beter als het naar SBS gaat. Ik snap echt niet waarom niet. (Waarom kiezen mensen voor: 'Het moet helemaal stoppen' ipv 'Beter iets dan niets?'
Tsja.. nja voor mijzelf heb ik gewoon het gevoel van 'het is goed zo' en aangezien SBS toch het niveau waarschijnlijk niet zal evenaren (het kan best nog een goed programma worden want het is en blijft WIDM) waarom dan nog toch nog het mindere 'iets' ipv niets? Alles moet toch een keer stoppen en na 5 series vind ik het wel genoeg. (ikzelf vond serie 4 al minder en serie 5 vind ik nog niet echt geweldig, vooral na deze aflev mgoed) Aan de andere kant, als er nog heel veel mensen zijn die het wel leuk vinden.. wie ben ik om dan, omdat ik het niet meer leuk vind, te zeggen dat het maar op moet houden? Niet dat ik invloed heb natuurlijk maar dat idee he. Dan heb je wel gelijk met 't 'dan kijk je toch niet'.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2005, 20:27:18 »
Ik heb zo iets van, beter 1 mol in de hand dan geen één meer. Maar de kwaliteit zal wel afnemen. Waarschijnlijk worden de spelletjes minder leuk en orgineel, en zullen er wel constant reclames worden uitgezonden. En wat ik niet hoop dat het allemaal van die idiote tutten van een mensen zijn, van die kakkers die over om zeuren. Lijkt me echt iets voor SBS6. Maar ja, wat ik al eerder zei: Beter een mol dan geen mol. Waarom stopt Ned2 er ook mee. Het trekt juist hartstikke veel kijkcijfers. Kun je beter iets anders weg doen wat minder bekeken wordt. Bijna niemand die daar problemen mee heeft. En anders moeten ze hun mond maar houden.  :-X (wou toch nog plaatje gebruiken na die lap tekst)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #123 Gepost op: 31-01-2005, 20:33:25 »
Ik word een beetje moe van dit veel te voorbarige geklaag in dit topic. Waarom zal de kwaliteit afnemen? Het programma wordt gemaakt door Idtv, door mensen die betrokken zijn geweest bij het maken van Wie is de mol. SBS6 is alleen maar de koper van het programma.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #124 Gepost op: 1-02-2005, 12:31:39 »
De kwaliteit van het programma zal waarschijnlijk niet afnemen. Sterker nog: SBS zal misschien wel een groter budget hebben en kan de opdrachten nog spectaculairder maken maar daarvoor in de plaats zul je dan wel veel reclames en belspellen hebben...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-02-2005, 13:29:04 »
De kwaliteit van het programma zal waarschijnlijk niet afnemen. Sterker nog: SBS zal misschien wel een groter budget hebben en kan de opdrachten nog spectaculairder maken maar daarvoor in de plaats zul je dan wel veel reclames en belspellen hebben...

Tja die belspellen... daar zit ik nou net niet op te wachten.

SMS nu MOL AAN naar 4234 en krijg hints op je mobiel (maximaal 3 hints ber dag) 0,70 POB

SMS voor het tweede reclameblok wie de volgende afvaller wordt en win dit fantastische strijkijzer
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-02-2005, 13:36:18 »
::zucht::

Dan kijken jullie toch gewoon niet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline chivufan

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-02-2005, 13:42:45 »
Expeditie Robinson is toch ook van de sbs organistatie dus een beetje vertrouwen mag wel  :)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #128 Gepost op: 1-02-2005, 13:48:31 »
Gaat Angela dan ook mee als presentatrice, of nemen ze iemand van SBS (ton van rooijen... :-\\)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #129 Gepost op: 1-02-2005, 14:15:14 »
ton van rooijen... :-\\)
OFF TOPIC: Nee, die vrouw van hem, Helene. Laat die het maar presenteren, onder het motto:"Ik duik vandaag het bed in met De Mol !"

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #130 Gepost op: 1-02-2005, 15:37:51 »
OFF TOPIC: Nee, die vrouw van hem, Helene. Laat die het maar presenteren, onder het motto:"Ik duik vandaag het bed in met De Mol !"

::ohno:: Ooo... nee... nog erger!!! Ik heb aan weinig mensen een 'hekel', maar dat mens... bah, bah en nog eens bah!!! Doe dan Ton toch maar  :-X
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Torsten

• Forumlid
  • Wie is Torsten?
« Reactie #131 Gepost op: 1-02-2005, 17:20:25 »
Het mooiste zou zijn als er nog een optie was ´WIDM terug naar de AVRO´. Waarom, waarom hebben ze besloten met zo´n successerie te stoppen? En waarom, waarom hebben ze besloten onze Angela geen nieuw vast contract te geven? Van het beleid van de AVRO kan ik geen chocola maken... ???

Wie weet is het idee om weer een online mol te gaan maken? Ik heb er toen als ´Kandidaat X´ met veel plezier aan meegedaan!   ;D

Groeten,

Torsten
2007 is goed begonnen!

Offline GerdaZ

• Forumlid
  • to mol or nor to mol that's the question
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2005, 13:36:23 »
De Mol op SBS6 .... dan wordt het vast commerciele troep  ::ohno::

Na de bekende NL-ers reeks zou het doek toch vallen??

http://Alsjeblieft niet. Het liefste zie ik de mol :-* bij de publieke omroep, dan kun je een aflevering tenminste afkijken zonder die irri  ::niet-ok:: reclame altijd tussendoor, maar als het alles of niets is dan toch maar naar SBS ::joehoe::

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2005, 13:55:10 »
http://Alsjeblieft niet. Het liefste zie ik de mol :-* bij de publieke omroep, dan kun je een aflevering tenminste afkijken zonder die irri  ::niet-ok:: reclame altijd tussendoor, maar als het alles of niets is dan toch maar naar SBS ::joehoe::
Denk aan ons, de Vlamingen. Nederlandse comm. zenders kunnen wij niet ontvangen !!!
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2005, 15:08:31 »
Nou in ieder geval beter dan stoppen want ik dacht dat net als bij expeditie robinson het einde dreigde ondanks het succes en de hoge kijkcijfers. In België willen die producenten geen nieuwe reeks meer amken maar het programma ook niet van de hand doen (en door iemand anders laten verkwanselen, maar dat vind ik hypocriet). Maar Expeditie robinson is gered en verhuist samen met de presentator naar de nieuwe zender van John de Mol, ik dacht als hij slim is dan neemt hij Angela die nu ook zonder contract is en wie is de mol ook onder zijn hoede maar dat kan dus niet meer.
at your service

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2005, 20:34:40 »
Tja, ik heb nog steeds iets van: Liever op SBS6 dan helemaal niet. Maar ze kunnen het ook anders doen. Maak een Wie is de Mol? computerspel, als kandidaat of mol. Zou toch lol zijn? ;D
Zal wel nooit lukken denken, maar ja, is ook maar een idee.

Wat lekker vaag ook weer. nou ja, wat maakt het uit.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 2-02-2005, 20:55:46 »
Hmm computerspel zou wel leuk zijn ja, heb het ook al vaker gedacht, maar lijkt me idd moeilijk realiseerbaar...
Er zijn natuurlijk wel al een hoope online versies geweest. Die zijn ook leuk. :)