ik vind wie is de mol hartstikke leuk maar de mol is al bekend en ik weet al wie dat is dat heb ik gehoord bij radioprogramma Victoria is de mol
Hahaha het begint alweer!
Elk jaar waren er wel een paar die uit betrouwbare bron wisten wie de mol was, of het op tv gezien of radio gehoord hadden. Of die de buurvrouw van de achternicht van Angela kende en die had het gezegd dat die en die de mol was!
Anyway, heb deze week 'Celebrity Mole: Hawaii' gezien (de USA versie met celebrities). En dat was eigenlijk meer een parodie op 'De Mol'. Het is wel lachen, maar echt het molavontuur dat je anders beleeft zit er deze keer niet in. Kandidaten die het hele gegeven een beetje in de maling nemen. (bvb. in een biecht zogezegd de telefoon opnemen en dramatisch doen, zoals die kandi's op tv vaak doen als ze naar huis mogen bellen; of 'Hey ik dacht dat dit een Celebrity Mol was en we wat domme dingen moesten doen en op onze luie reet zitten, maar niet dat we aan een touw onder een waterval moeten hangen!' of expres na een eliminatie (waar tijdens de mol meestal vanalles liefs over de afvaller gezegd wordt) zeggen 'Ben blij dat die trut weg is! Kon ze niet uitstaan!!' etcetera)
Het is dus wel lachen, maar hoop toch dat de "Bekende NL'ers Mol" meer avontuur dan komedie is.