Nou, laat ik dan eerst voor 4 en 8 gaan.
zeker weten?
We have a winner!
jouw beurt!
Eerst doe ik nog even de uitleg:
1. Ik ben al eens actief geweest op het WIDM deel van dit forum onder een andere naamNee, mollenvanger is it en blijft het!
2. Ik heb een keer een rondreis door het Oostblok gemaaktNee, wie weet komt dat nog..
3. Ik heb een keer midden in de nacht de laatste bus gemist waardoor ik 15 kilometer naar huis moest lopenZal mij niet overkomen.. ik plan mijn reis altijd uitertst nauwkeurig
4. Ik heb een keer 1 gehaald op de middelbare school
Is waar, had een volledige black-out bij engelse woordjes, wist NIKS meer (of nou ja bijna niks) terwijl ik goed had geleerd, en het was 1 fout een punt, dus was een 1 zo gehaald.
5. Ik draag een ketting met daarin de initialen van mijn naamNee ik heb geen dergelijke ketting, volledig verzonnen
6. Ik heb meerdere keren boetes gehad voor verschillende kleine overtredingenNog nooit, gedraag me gewoon netjes
7. Ik ben een keer 50 euro verloren op straatOok niet waar, ik let altijd heel goed op mijn spullen
8. Ik heb een keer een mobiele telefoon op straat gevonden tussen een zooitje herfstbladerenIs waar, maar dat was een oude versleten telefoon