Klopt als een bus Dolfie
1. Ik ben de middelste van vijf kinderenFout; ik ben de jongste van vijf, ik heb altijd drie vaders en drie moeders gehad omdat ik een nakomertje ben.
2. Ik heb ruim 300 boeken in mijn boekenkast staanFout; Er stan maar twintig boeken in mijn kast...ooit waren het er ruim 500 maar ik heb onlangs grote opruiming gehouden en veel boeken aan een goed doel gegeven. Ik heb tenslotte maar een paar duizend e-books en die nemen veel minder plek in.
3. Ik heb op 7 verschillende sporten gezetenFout; Ik heb jarenlang geturnd, gejudoëd, gekorfbald, gevolleyballed, gezwommen, gehockyed, geschaatst, geatletieked en gebadmintonned...het waren er dus een paar meer.
4. Ik heb 9 jaar over de basisschool gedaanKlopt: Omdat ik een late leerling ben heb ik 3 jaar kleuteronderwijs gehad en daarna nog verplicht de 6 andere klassen. Ben pas blijven zitten op de MAVO omdat ik van die school afwilde omdat ik het er niet leuk vond. Helaas mocht ik er na het eerste jaar niet van af maar toen ik ook voor de tweede keer dreigde te blijven zitten in de eerste mocht ik naar een andere school
5. Ik ben verslaafd aan perziksnoepjesKlopt als een bus; ik kan gerust zoetigheid laten staan zolang het maar geen perziksnoepjes of banaantje zijn
Dolfie jij mag aan de bak om een nieuwe Wat is waar te bedenken