1, 3 en 6.
En deze is helemaal juist!
1. Als ik in Nederland op vakantie ben heb ik nooit een vakantiegevoel.
Absoluut waar. Geen flauw idee waarom, maar in Nederland op vakantie vind ik gewoonweg niet leuk en geeft me geen vakantiegevoel.2. Ik vind de London Zoo de mooiste dierentuin.
Niet waar. Ik ben zelfs nog nooit in de London Zoo geweest. De Berlijnse Zoo is inderdaad super, maar ook Blijdorp is leuk! Overigens: Berlijn heeft 2 dierentuinen!3. Toen Italië in 1994 de WK-finale speelde heb ik die wedstrijd op een camping bij Rome gekeken.
Inderdaad waar. En het was heel gezellig, met campinggasten die voor Italië waren en die voor Brazilië waren.4. Ik ben ooit met de bus naar Rome gegaan vanuit Den Haag.
Gelukkig niet. Finland was al geen pretje. Nee we zijn met school met de trein naar Rome gegaan, en dat was super leuk!5. Ik ben in alle McDonald's van Berlijn geweest.
Nee, maar ik heb wel de meeste McDonald's van Berlijn gehad.6. Ik zou best wel in het Ruhrgebiet willen wonen.
Berlijn staat hoger, maar ik zou inderdaad best wel in het Ruhrgebiet willen wonen! Leuke steden, zelfs natuur, en lekker druk.Dan is het nu de beurt aan Moliere!