234
En dat is natuurlijk juist...
1. Ik ben ooit in Nürnberg in het ziekenhuis opgenomen geweest vanwege tientallen muggenbeten.
Onjuist, de tientallen muggenbeten had ik inderdaad, en ik was er goed ziek van, maar ik hoefde niet naar het ziekenhuis gelukkig.2. Ik heb in Zweden op een paar meter van een stel wilde elanden gestaan.
Juist, 2 elanden op misschien maar 10 meter afstand, zomaar toen we langs de weg even wat aan het drinken waren.3. Ik heb ooit in Szczecin een Pools Monopoly-spel gekocht.
Juist, en die hebben we later voor goed geld aan een Nederlandse Monopoly-verzamelaar verkocht.4. Ik heb 2 jaar geleden op Heathrow mijn eerste Airbus A380 gezien.
Juist, het was er eentje van Emirates. Man, wat een joekel van een vliegtuig is dat als hij vlak voor je neus aan het landen is.5. Ik heb in Legoland Billund ooit mijn 'rijbewijs' gehaald.
Onjuist, ik mocht hem niet halen omdat ik te jong was. Mijn zus mocht wel... maar goed, ik mocht dan wel weer in Fabuland rijden.6. Ik heb in Frankfurt/Main een lezing mogen bijwonen van Duisenberg.
Onjuist, ik ben wel bij de Europese Centrale Bank in Frankfurt geweest en heb een lezing daar gehad, maar helaas... Duisenberg had het willen doen, maar hij moest weg die dag.