1. Ik heb jaren tegen 2014 op gekeken omdat een meteoriet de aarde dan zou verwoesten
Zat in groep 6 of zo toen ik op de voorpagina van een krant las dat er in 2014 een grote meteoor heel dicht langs de aarde zou scheren. Ik was destijds erg vatbaar voor doemdenkverhalen en vreesde dat dit wel eens het einde van de wereld kon betekenen. Jaren hing dit jaartal als een zwaard van damokles boven mijn hoofd. Kijken of we 2015 nog halen met zijn allen
2. Ik ben vorige week getongzoend door een wildvreemde
Was bij een studievriend in Valladolid uitgegaan na de nodige alcoholische versnaperingen. Een Italiaans meisje vond mij blijkbaar erg interessant, nam mij mee op de dansvloer en uiteindelijk kwam het dus tot deze intieme handeling.
3. Ik heb met een forumlid een ontmoeting op de planning staan
Nee hoor. Wie weet komt dat ooit nog. Of dachten jullie allemaal aan een date met aapje?
4. Ik ben een jaar lang een enorme musicalfan geweest
Lucy blij. Was rond 2009. Vriend had me aangestoken met zijn musicalkoorts. Heb in korte tijd 6 musicals gezien, luisterde thuis alle liedjes non stop, kocht na de voorstellingen het boek/gids over de musical en hield musicalnieuws goed bij. Vind tegenwoordig alleen enkele musicals nog de moeite waard
5. Ik heb ooit in een dronken bui twee willekeurige fietsen in de Maas gegooid
Kom nou, ik ben het braafste jongetje van de klas
6. Ik was er op mijne 10e een week kapot van toen mijn cavia dood ging
Heb nooit een cavia gehad. Wel andere dieren, maar ben te nuchter om daar echt verdrietig over te zijn denk ik