245
Dat is inderdaad de juiste oplossing!
1. Mijn eerste Smurf heb ik ooit in Hamburg gekocht.
Nee hoor, die heeft mijn vader ooit bij een BP-spaaractie bij elkaar gespaard.2. Ik heb een paar jaar een Oostenrijkse vriendin gehad.
Inderdaad, okay het was een (heel leuke) penvriendin, maar het was zeker een vriendin.3. In Engeland ben ik ooit per ongeluk bij een rotonde de verkeerde kant opgereden, dus tegen het verkeer in.
Nee, dat is mijn vader wel bijna gelukt, maar ik heb (even afkloppen) de auto daar nog nooit de verkeerde weghelft opgestuurd.4. Mijn 'verste' autofolder komt van Nieuw Caledonië.
Die klopt. Het is er eentje van Ford. En mij zeer dierbaar.5. Op IJsland na ben ik in alle scandinavische landen geweest.
Die klopt, ik ben meerdere malen in Denemarken op vakantie geweest, ik ben met de universiteitsmuziekvereniging naar Finland geweest, tweemaal op vakantie naar Zweden en 1 dagje naar Hamar geweest.6. Ik heb ooit 3 overnachtingen in Liechtenstein gemaakt.
Nee, verder dan een dagtochtje met mijn oom en tante (die daar in de buurt wonen) ben ik niet gekomen.An jou de eer, Starlight!