135
1. Ik ben nog nooit in een discotheek geweest.
Inderdaad, enkel een keertje op een disco tijdens de Middelbare School. Ik heb er helemaal niks mee, met die herrie.2. Ik ben ooit in Oost Duitsland geweest.
Nee, ik heb wel aan de grens gestaan, en had er graag heen gewild, maar dat werd te lastig.3. Ik ben nog nooit in een achtbaan geweest die over de kop gaat.
Dat klopt, en je krijgt mij ook niet in een achtbaan die over de kop gaat. Het idee alleen al.4. Ik ben helaas toen ik 18 was afgekeurd voor militaire dienst.
Nee, ik ben wel degelijk goedgekeurd, al hoefde ik uiteindelijk niet meer op te komen vanwege mijn studie.5. Er zijn ooit weleens geladen mitrailleurs op mij gericht geweest.
Zelfs tweemaal. Eenmaal toen ik peuter was aan de grens van Oostenrijk en West Duitsland na de moord op een prostituee, en eenmaal aan de grens van België en Frankrijk bij Duinkerke na een aanslag op de metro van Parijs de dag ervoor. De eerste kan ik me niet herinneren, de tweede nog wel degelijk. En het is geen pretje als er geladen mitrailleurs op je bus gericht staan.6. Ik heb meegedemonstreert tegen de kernraketten in Nederland.
Nee joh, toen was ik net een jaar of 7... Ik was meer geïnteresseerd in modelautootjes en Smurfen...Tristan, an jou de eer!