345
1. Ik heb alle afleveringen die tot 10/11/2014 gemaakt zijn van Air Crash Investigation gezien
Ik heb niet alle afleveringen nog gezien. Wel veel maar nog niet alle afleveringen2. Ik ben in mijn leven eenmaal verhuisd
Ik ben 2x verhuisd. Van Maarn naar Scherpenzeel en in Scherpenzeel van huis A naar huis B3. Hoewel ik al mijn hele leven Feyenoordsupporter ben ben ik nog maar 5x naar een wedstrijd van Feyenoord geweest
Ik ben inderdaad nog maar 5x naar een wedstrijd van Feyenoord geweest4. Ik ben voordat ik keeper ben geworden begonnen als Spits
Ook dit is waar. Toen ik begon als voetballer ben ik begonnen als spits. Na 1 jaar ben ik middenvelder en verdediger geworden en uiteindelijk keeper5. Ik studeer op dit moment Ruimtelijke Ordening en Planologie
Zoals Nieky al zei klopt dit. Ik doe inderdaad Ruimtelijke Ordening en planologie 6. Elke zondag ga ik op mijn bezoek bij mij oma om daar soep te eten en haar hond uit te laten
Hiermee bedoelde ik eigenlijk muv van de vakantie's. Maar hij was toch al fout omdat ik 1x in de maand op zondag de hond uitlaatNieky, jij mag