En die klopt
1. Ik draag standaard (m.u.v tijdens het werken, sporten en slapen) om mijn linkerpols mijn horloge en om mijn rechterpols een aantal polsbandjes
Klopt, ik draag bijna altijd mijn horloge om mijn linkerpols en mijn 4 polsbandjes om mijn rechterpols2. Ik lust geen koffie
Onzin, ik drink regelmatig koffie3. Ik schrijf artikelen over luchtvaart op een website
Klopt, ik schrijf artikelen voor een amateurluchtvaartwebsite4. Mijn favoriete lolly's zijn knotsen
Ik lust helemaal geen knotsen5. Uit bijgeloof trek ik voor mijn voetbalwedstrijd eerst mijn linker scheenbeschermer aan, dan mijn linker voetbalsok, dan mijn linker voetbalschoen, dan mijn rechter scheenbeschermer, mijn rechter voetbalsok, mijn rechter voetbalschoen en als laatste eerst mijn linker keepershandschoen en daarna mijn rechter keepershandschoen
Deze heb ik letter verzonnen. Ik heb geen bijgeloof6. Bij het eindexamen Wiskunde had ik het hoogste cijfer van de volledige HAVO-afdeling
Ik had inderdaad het hoogste cijfer van de HAVO-Afdeling, wel de HAVO-Afdeling van mijn eigen school. Niet van NederlandJij mag weer LdH