Tot mijn schaamte zie ik dat Tim het al eerder juist had... Ik had me in een vliegveld vergist...
146
1. Mijn duurste glas cola heb ik ooit op een pleintje in Helsinki gedronken.
Klopt, omgerekend was het ruim 6,50... Maar ja, een biertje was meer dan 8 gulden.2. Het langste dat ik ooit over een glas cola heb gedaan was op vliegveld Schönefeld bij Berlijn.
Hier vergiste ik me even... Dit klopt dus niet! Het was op vliegveld Tegel op het bezoekersterras. zo'n 4 Mark voor een glas cola was wel prijzig. Maar het uitzicht op de landingsbaan was enorm mooi. Dus ik heb bijna 2 uur over een glaasje cola gedaan!3. De laatste keer dat ik met een taxi ben geweest was meer dan 20 jaar geleden.
Has je hier 3 weken geleden antwoord opgegeven klopte het nog, aangezien ik voor dat moment begin jaren 90 voor het laatst in een taxi zat toen we mijn vader naar het station brachten. Echter, 3 weken geleden hebben we op de terugweg vanuit Essen een taxi moeten nemen, aangezien door een paar lolbroeken de trein niet meer kon rijden richting Enschede. Iedereen moest dus met taxi's naar het eerstvolgende station waar weer stroom was vervoerd worden.4. Ik neem altijd zegeltjes bij inkopen bij de Albert Heijn.
Klopt, dat doe ik al een paar jaar.5. Ik heb ondertussen bijna 21 jaar mijn rijbewijs.
Nee, ik heb hem in oktober pas 20 jaar.6. Vlak voor ik geboren werd kregen mijn ouders te horen dat ik mogelijk een deel van een tweeling zou zijn.
Dat klopt inderdaad. Ik was blijkbaar een nogal zware baby en de artsen dachten ineens (een paar dagen voor de bevalling) dat ik misschien wel een tweeling zou kunnen zijn.Tim, jij mag weer!