WE HAVE A WINNER!
Even wat uitleg:
1.
Ik heb ooit met wat vrienden een challenge gedaan dat we een week lang op straat zouden slapen met zijn vieren. Dit hebben we overleefd, inclusief een nacht met regen. Dit hebben we slechts één nacht gedaan, maar het regende wel. Verschrikkelijk. Nooit meer.
2.
Met diezelfde vrienden zat ik in een gastgezin in Rome. Op een ochtend wilde ik me opfrissen op de badkamer, maakte ik de deur los stond, daar de naakte Italiaanse gastgezin-moeder: een beeld wat ik tot de dag van vandaag nog niet van mijn netvlies heb kunnen wissen. Het is niet waar, want het was niet de gastgezin-moeder die ik zag op de badkamer, maar één van mijn vrienden die daar naakt stond. Ik ben wel echt in Rome geweest op deze manier dus
3.
Ik heb al jaren een enorme angst voor vogels, zo'n angst, dat ik zelfs de Dam van Amsterdam wil ontwijken omdat daar zulke ontzettende zwermen aan duiven zijn. Sinds dat er op Texel vroeger een vogel op mijn kop dacht te landen, heb ik een angst voor vogels. De Dam is een van de ergste plekken ooit met zijn 1249501319501 duiven.
4.
Ook heb ik een angst voor roltrappen en heb ik sowieso een halfjaar niet meer op een roltrap gestaan. Waar, ik ben erg bang dat ik misstap op roltrappen en dan verkeerd val. Raar om te bedenken, maar nee. Ik neem altijd de trap (is nog gezond ook!!).
5.
Ik heb sinds mijn jongste jeugd al een passie voor Nintendo, en heb me daar eigenlijk altijd wel een beetje voor geschaamd in mijn directe omgeving. Deze is ook zeker waar! Ik geniet van elke nieuwe Zelda-game. Mijn lichte schaamte komt van het feit dat klasgenootjes me op de basisschool me altijd uitlachten omdat ik Mario speelde en zij al de "stoere" Call of Duty. Op de middelbare erg voorzichtig geweest met vertellen aan mensen, waarom? Geen idee eigenlijk. Kan het ze rustig vertellen.
6.
Ik heb in de zestien (bijna zeventien jaar) dat ik op deze aardbol rondloop, nog nooit wat gebroken of gekneusd. Niet waar inderdaad. Op mijn twaalfde heb ik tijdens het schaatsen mijn pink gekneusd, maar dat is dan ook echt het enige.