1345
We've got a winner!
1. De enige parkeerboete die ik ooit heb gehad heb ik gekregen in Chatham, Kent; Ik hoefde deze echter uiteindelijk niet te betalen.
* Waar, ik had wel netjes betaald, maar het kaartje was van het dashboard afgewaaid. Uiteindelijk hoefde ik hem daarom niet te betalen.
2. Op de terugweg uit Sofia had het vliegtuig vertraging opgelopen door missende catering.
* Niet waar, we hadden inderdaad vertraging, maar dat was vanwege te weinig brandstof dat er in het vliegtuig was gedaan.
3. Ik heb Denemarken Europees Kampioen voetbal zien worden in toen ik op een camping bij Silkeborg stond.
* Waar! En het was een echt volksfeest die avond!
4. In Berlijn zijn we ooit midden in een fotoshoot voor een blootblad terecht gekomen.
* Waar. Ik was in een winkel en zag ineens een dame met enkel een badjas aan en meerdere fotografen en andere personen die erbij hoorden langslopen en foto's maken.
5. Mijn allereerste metrorit was tijdens een vakantie in Wenen.
* Waar, nog voor ik in bijv. Rotterdam in de metro zat. Ik was toen een jaar of 3 oud.
6. De warmste gevoelstemperatuur die ik ooit heb meegemaakt heb was rond de 40 graden in Boedapest.
* Niet waar, het was in Berlijn, en de gevoelstemperatuur was op dat moment wel een paar graden hoger.