3, 5, 6
En dat is dus de oplossing! Gefeliciteerd Jann, jij mag nu...
1: Ik ben ooit letterlijk met mijn neus in de boter gevallen.
Ik ben in mijn leven vaak genoeg gevallen, maar nooit letterlijk in de boter...2: Ik heb op de Vakantiebeurs een reis naar Turkije gewonnen.
Helaas, ik zat er een nummertje naast, en naast een andere reis zat ik twee nummertjes naast.3: Ik heb rijles gehad in de eerste rijles-Renault Twingo van Nederland.
Absoluut, na deze zag je er meer, maar dit was echt de eerste; overigens trok dat ding voor geen meter op.4: Ik had vroeger als favoriete knuffeldier een pandabeer.
Nee, ik heb nooit een pandaknuffel gehad. Mijn favoriete knuffel was een klein eendje.5: Ik heb alle reguliere verhalen van Suske en Wiske.
Ik heb inderdaad alle verhalen uit de reguliere serie, en daarnaast ook de meeste speciale verhalen.6: Ik stond bij een verkiezingsspeech van Helmut Kohl op de eerste rij.
Tijdens de verkiezingen in Duitsland die Kohl verloor, gaf hij een redevoering in Berlijn, juist op het moment dat wij daar waren. Voor de gein hebben een vriend en ik toen kaartjes gevraagd en zo stonden we op de voorste rij, op een paar meter afstand!