1,5,6 zijn goed.
Man, dat heb je wel heel snel geraden!
1: Ik heb nog nooit een bekeuring gekregen voor een verkeersovertreding.
Waar! Zo braaf ben ik dus in het verkeer... 2: Ik ken alle hoofdsteden van de wereld uit mijn hoofd.
Niet waar! Ik ken helaas nog niet alle hoofdsteden van Oceanië en de Caraïben, maar het gros weet ik wel...3: Ik heb een foto van Colonel Decker (The A-Team) met mijzelf in mijn woonkamer.
Niet waar! Ik ben inderdaad met hem op de foto geweest, maar door een technisch probleem met de camera bleken alle foto's die er op stonden, dus ook deze, te zijn gewist...4: Mijn favoriete Italiaanse voetbalclub is Juventus.
Niet waar! Tuurlijk niet, dat is Lazio Roma! Het sjaaltje en vaantje hangen in mijn huis...5: Ik heb ooit zo'n 8 uur over de rit Den Haag-Enschede gedaan met de trein.
Waar! Ergens in 1996 of 1997 bleek er een enorme storing te zijn in Midden-Nederland. Uiteindelijk heb ik via Schiphol, Amsterdam, Hilversum, de bus naar Stroe, en vandaar de trein naar Enschede moeten nemen. En ik heb er bijna 8 uur over gedaan...6: Als ik in een vreemde stad ben eet ik nagenoeg altijd bij McDonald's.
Waar! Dat is een rare(?) tik van mij, als ik in een stad ben geweest waar ik nog niet ben geweest eet ik bijna altijd iets bij de Mac daar.Als je wilt, mag jij nu, Molow! Of anders iemand anders!