En dat is helemaal correct, Nieky
1 Ik ben sinds januari 2001 actief op het forum van wieisdemol.comDit was een instinker. Volgens mijn profiel was ik hier sinds 19 november 2001 actief. Maar ik was er al eerder. In november verhuisde het forum naar een ander board. Hiervoor moest iedereen zich opnieuw aanmelden. Ik maakte al vrijwel vanaf het prille begin dit forum mede onveilig.
2 Ik heb ooit Maribelle ge-imiteert, live gezongen voor publiek en compleet met jurk en strik.Ik kan absoluut niet zingen, dus heb toen extra vals en extra sensueel haar gepersifleerd. Ben uiteindelijk derde geworden
3 Ik ben ooit een keer voor een weddenschap 72 uur wakker gebleven.Dit was tijdens mijn studententijd. Ik had al een nacht doorgehaald en zat 's avonds gewoon weer in de bar. Iemand maakte een opmerking over van dat het voor mij geen tijd was om toch maar te gaan slapen. Iemand anders maakte toen een opmerking dat ik bezig was met een recordpoging wakker blijven. Een weddenschap, voornamelijk puur om de eer, werd toen geboren. Ik was eigenlijk al halverwege.
Uiteindelijk was ik zelfs 73 en een half uur wakker. Daarna heb ik 23 uur aan één stuk doorgeslapen.
5 Ik heb wel eens, bewust, levende maden gegeten.Ook dit was tijdens mijn studententijd, tijdens een feestje. Er waren allerlei exotische hapjes, waaronder bijvoorbeeld ook gefrituurde sprinkhanen. Ook kon je levende maden happen en dat heb ik dus gedaan.
Ik moet eerlijk zeggen, het was niet vies. Het smaakte naar nootjes, maar dan sappig. Een tip voor eenieder die het een keer wil proberen: bijt ze wel in je mond kapot. Het gespat is een sensatie en het is beter om ze niet levend door te slikken.
6 Mijn snorharen onder de neus is eigenlijk mijn baard en groeit omhoog de neusgaten in.Ik ben geboren met een schisis, beter bekend als een hazenlip. Ik heb veel operaties gehad en daardoor was mijn bovenlip een chaos van allerlei littekens. Ook is er een keer een schommel tegenaan gebotst, dus het was een flinke puinhoop.
Toen ik eenmaal volgroeid was, heb ik een gekruiste liplap operatie gehad. Het stukje bij mijn bovenlip werd verwijderd en een stuk van mijn onderlip, wat toen nog te groot was, is naar boven toe getransporteerd. Het haar groeit dus inderdaad omhoog. Je ziet het amper, alleen als je het weet.
4 Ik heb ooit een keer kanogevaren in een oude koelkast.En dit was het enige wat niet waar is, hoewel het waar had kunnen zijn. Bij ons studentenflat lagen beneden veel oude koelkasten, gereed om naar de sloop gebracht te worden. Tijdens een nachtelijk feestje besloten wij dat het wel geinig leek om ermee te gaan kanovaren in de plaatselijke vijver.
Ik moest eerst nog naar het toilet alvorens ik mee zou. Maar de rest dacht dat ik gevlucht was, wat dus niet zo was. Ik dacht dat de rest gevlucht was en heb daardoor helaas dat hele kanovaren gemist.
Enfin, de volgende dag had ik alleen maar een kater, de rest was daarbij ook nog snipverkouden.
Jup, ik heb in het verleden veel rare dingen gedaan