Dan blijft er 1 mogelijkheid over: 1, 3 en 4.
Correct!
1. Ik heb van 2002 tot en met 2008 Financial Services Management gedaan aan Hogeschool Rotterdam, maar heb het diploma helaas NIET behaald.
2. Mijn broer is vader van twee kinderen: een zoon en een dochter.
3. Hoewel ik het grootste gedeelte van mijn leven in Zuid-Holland woon, ben ik geboren in Noord-Holland.
4. Ik ben op meer social media-sites lid dan alleen Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram.
5. Van 1994 tot en met 2004 ben ik lid geweest van een (water)scoutinggroep.
6. Ik ben ooit op de tv geweest in het programma De Grote Meneer Cactus Show en werd door Peter-Jan Rens uitgenodigd om op het podium te komen.
1. Helaas waar, ik bleef struikelen over een aantal vakken. Mede hierdoor werd mijn studieschuld dusdanig hoog, dat ik heb besloten om de stekker eruit te trekken. Nu heb ik weer een HBO-studie opgepakt, dit keer MER bij het NCOI.
2. Mijn broer is wel vader, maar alleen van een dochter.
3. Ik ben geboren in Purmerend (Noord-Holland) en heb daar de eerste 4 jaar ook gewoond, maar heb het grootste gedeelte van mijn leven (3 jaar in Dordrecht en 25 jaar in Schoonhoven) heb ik in Zuid-Holland gewoond.
4. Naast Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram ben ik ook lid op de minder bekende social media Clubs.nl en toen ik nog werk had ook op Yammer.
5. Een instinkertje. Ik ben wel vanaf 1994 lid geweest van een waterscoutinggroep, maar ben in 200
2 ermee gestopt.
6. Ook dit was een instinkertje. Niet ik, maar mijn broer mocht bij Meneer Cactus op het podium komen.
Fabiann, it's up to you!