1,2,4,6
1. Ik heb ooit op de fiets een deuk gereden in de auto van de buren. Het gebeurde toen ik nog maar een jaar of 7 á 8 was. Ik was aan het fietsen, maar keek niet goed uit tot ik op een gegeven moment zag dat ik de auto van de buren behoorlijk hard aan het naderen was. Ik sprong van mijn fiets af, die zo hard reed dat die tegen de auto aan kwam. Het zorgde voor een klein deukje aan de achterkant, maar wel voldoende voor boze buren.
2. Ik heb nog helemaal nooit een bekeuring van de politie gehad. De enige boete die ik ooit heb ontvangen was een boete van ƒ 0,75 omdat ik drie boeken één dag te laat heb ingeleverd bij de plaatselijke bibliotheek, dus ik heb idd nog nooit een bekeuring van de politie gehad.
3. Ik heb een CWO-zeildiploma behaald. Nee, helaas. In mijn scoutingtijdperk wilde ik wel een zeildiploma halen, maar dat is er nooit van gekomen.
4. Ik heb ooit eens een weddenschap gewonnen van een medewerker van een pizzeria, waardoor ik de rekening niet hoefde te betalen. Ja! Een keer op zomerkamp met de scouting, zijn we met een klein groepje gaan eten bij een pizzeria. Ik bestelde een grote pizza voor mij alleen. De verkoper beweerde dat die te groot is voor één persoon, ik beweerde dat ik het echt wel op kon. Er werd dus een wedje gelegd: als ik de grote pizza inderdaad op kon, was de rekening gratis, kon ik hem niet op, zou ik 100% fooi geven. Ik at de pizza met gemak op en won dus de weddenschap, waardoor ik zo'n ƒ 40,- uitspaarde.
5. Ik heb ooit leiding gegeven aan de "Bevers" (kinderen van 5-7 jaar) van een scoutingvereniging. Nee, ik heb helaas nog nooit leiding gegeven aan welke scoutinggroep dan ook.
6. Ik heb een bankbiljet van USD 1.000.000,- in mijn bezit. Zie hier het bewijs: