1,3,4,5,6
1. Ik ben met mijn 1,91 m de langste persoon van de familie.
Klopt. Mijn broer is de op één na langste en is met zijn 1,85 m 6 cm kleiner dan ik.
2. Ik kijk vanaf seizoen 1, aflevering 1 naar 'Wie is... de Mol?'
Nee, ik kijk sinds seizoen 3, aflevering 4. Wel heb ik later alle gemiste seizoenen teruggekeken.
3. Ik heb op een openbare jenaplanbasisschool gezeten.
Klopt. Dat was op OJB De Driehoek in Dordrecht. Echter, door verhuizing heb ik niet meer dan groepen 1, 2 en 3 doorlopen.
4. Ik ben in het bezit van een typediploma.
Ja
, behaald in de tweede klas van de middelbare school. Je moet daarvoor 140 aanslagen per minuut kunnen, maar ik kan snelheden behalen tot zo'n 350 aanslagen per minuut.
5. Ik heb vroeger hartritmestoornissen gehad.
Ja, waarschijnlijk was het aangeboren, maar dat is nooit definitief vastgesteld. Tijdens het hoogtepunt (of beter gezegd: dieptepunt) klopte mijn hart ca. 240 keer in 1 minuut. Op 11 juni 1998 ben ik hiervan afgeholpen, sindsdien nooit meer last gehad
6. Ik ben een keer de mol geweest tijdens een bedrijfsuitje.
Ja
Tijdens een bedrijfsuitje vorig jaar, deden we onder andere WIDM. Ons team werd in drie groepjes van vijf personen verdeeld en elk groepje had zijn eigen mol. Ik was de mol in het groepje dat tijdens het spel de minste punten behaalde, dus ik werd uitgeroepen tot de beste mol van Rabobank Nederland. Hiervoor heb ik een mooie oorkonde gekregen.