1. Mijn favoriete kerstfilm is "Gremlins"
dat is inderdaad waar. Ik blijf die kleine irritante wezentjes toch enorm leuk vinden2. Mijn favoriete Harry Potter personage is Sirius Black.
Ondanks zijn naam is Sirius Black best een leuk personage.... maar niet zo leuk als Dobby!3. Ondanks dat de kleinste Albert Heijn van Nederland (regulier dus geen to-go) in mijn woonplaats staat ben ik er nog nooit binnen geweest.
Dat klopt helemaal, Vooral omdat boodschappen doen met de auto in de vesting niet echt makkelijk is. Ik ga liever naar de grotere AH of de Plus. Daar is parkeren veel makkelijker4. Ik heb ooit in het stadion van FC Utrecht geschaakt.
Nee, wel in het stadion van Heerenveen, in de business-lounge5. Ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken.
Dat is waar, ik vind vuurwerk veel te gevaarlijk6. Ik heb enorm last van hoogtevrees. Zo vind ik het zelfs eng om sommige bruggen lopend over te steken.
Helaas is dit ook waar. In Boedapest was het zo erg dat terwijl mijn vrienden de brug overliepen ik de bus nam om aan de overkant te komenIk ben benieuwd naar de waarheden van Jann