Dan moet het 124 zijn
Denk dat dat inderdaad zo langzamerhand de enige was die nog kon
1. Ik heb minder dan een kilometer van MV vandaan gewoond.Zoals sommigen van jullie misschien al wisten, ben ik in Den Haag geboren. Ik woonde daar hemelsbreed zo'n 700 meter van MV vandaan.
2. Ik heb minder dan een kilometer van hdd vandaan gewoond.Yep, ook dat is waar. Ik ben op m'n 7e verhuisd naar Delft, en woonde daar hemelsbreed op nog geen 500 meter afstand van waar hdd destijds woonde.
3. Mijn beste vriendin en ik zijn op dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis geboren.M'n beste vriendin en ik zijn niet eens in hetzelfde jaar geboren, noch in dezelfde stad. Maar het was wel een mooie toevalligheid geweest natuurlijk.
4. De ouders van Pjotr en mijn ouders zaten vroeger bij elkaar in de kerk.Dat klopt helemaal!
5. Aapje en ik zijn achternichtjes: onze oma's waren zussen.Dit leek me best wel een duidelijke leugen eigenlijk, maar ik wilde er ook nog eentje over een forummer die niet waar was
6. Jaren geleden hadden we op vakantie 2 jaar achter elkaar dezelfde buren; op een hele andere camping in een heel ander land (en dat was niet afgesproken).Nee, is nooit gebeurd, maar dit leek me wel een geloofwaardige toevalligheid om ertussen te zetten.
Hautoa is