1. Helemaal waar. Het is alweer een tijdje geleden, maar ik vond zomaar midden op straat een briefje van 50 euro. Nog getwijfeld om het naar de politie te brengen ook
2. Niet waar. Ik ben wel op Roland Garros geweest, maar dat was in het jaar daarop, 2009, en ik ben bij lange na niet bij Ana Ivanovic in de buurt gekomen
3. Waar. Ik kan me nog goed herinneren dat ik weg liep, waarschijnlijk had ik heimwee naar huis, aaahw
4. Waar. Het moment dat ik voorover boog weet ik nog. Alles daarna is een black out en weet ik alleen van mijn moeder. Het was geen pretje
5. Helemaal waar. We hadden het getroffen met onze oppas, hele aardige jonge vrouw die zich opgegeven had voor Love Letters. Zij werd gekozen en ze mocht familie en vrienden meenemen voor in het publiek. Wij mochten dus helemaal vooraan op een bank zitten, in de VIP-lounge
. Ik weet niet of iemand het programma nog kent, maar ze moesten naar die champagneglazen toren, wonnen die ronde en wonnen ook de finale!
6. Niet waar. Hoewel schaken mijn grote hobby is, werd ik pas een jaar of 10 later clubkampioen.