Ik dacht gisteren, nu zal de jury toch wel eindelijk genoeg hebben van draak Camille, maar nog steeds niet!
Echt onbegrijpelijk dat ze steeds met dat diva-gedrag wegkomt.
Maar Catie eruit vind ik ook wel goed. Die begon me ook steeds meer te irriteren met haar gezeur over haar haar en haar hoogtevrees. Ze is gewoon echt nog niet volwassen genoeg voor dit modewereldje.
Die clip is idd erg gaaf geworden!
En ik heb me echt scheef gelachen bij 't acteren. Die kop van Catie toen ze die jongen van ATWT moest kussen!
En ook Camille's acteerpoging was echt hilarisch.
Ben erg benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren, want in 't voorfilmpje zagen we dat ze 'n rol gaan spelen in de clip van Tyra. Wel 'n beetje zonde dat nu 't zoveelste supermodel 't weer moet gaan proberen als zangeres. 't nummer zal wel gigantisch geflopt zijn.
Mercedes blijft nog steeds m'n favoriet. Dat vind ik nou echt 'n prachtige vrouw en ook gewoon 'n vrolijke meid, die lekker positief in 't leven staat. Ook April vind ik steeds leuker en beter te vinden. Ik denk dat deze twee dames ver gaan komen!
Ik hoop dat Camille er volgende week eindelijk uitvliegt, want alle andere dames die nu nog over zijn, zijn echt stukken leuker dan haar. En volgens mij ook 'n stuk prettiger om mee te werken voor 'n fotograaf.