Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 72182 keer)

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: America's Next Top Model
« Reactie #120 Gepost op: 18-08-2005, 22:21:44 »
Wie heeft er nog meer op norelle gestemd??? ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 19-08-2005, 07:26:52 »
Eva is veel erger ;)

Yep, die krokodillentranen, echt te erg ::oink:: ::ohno::

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 19-08-2005, 12:20:30 »
Ik vind Eva het leukst, plus ze heeft de mooiste foto's.

Yaya is te vol van zichzelf, over der intelligentie en der being proud of being black..
Eva is Aziatisch zeker???

Amanda... dat gezeven over der legally blind. Ok het IS heel naar voor der, en iedereen die er last van heeft, maar dan hoef he nog niet zo'n bitch te zijn.

OK Eva is geen lieverdje, maar ze doet haat best en die andere twee voelen zich duidelijk beter dan anderen en dat is gewoon achterbaks.

Ik hoop dat Eva wint!

ps Mijn grootste favoriet is Jay!! mmm
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 19-08-2005, 18:58:02 »
doeg Ann ::zwaai::

Er zijn er nog maar 3 ::jaja::

Zal het een spannende finale worden?

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 23-08-2005, 19:30:49 »
De laatste aflevering vond ik erg leuk, met die streetstyle  ::ok::. Ik vind Eva, Amanda en Yaya alledrie wel goed, maar ik hoop toch dat Yaya wint omdat zij er volgens mij het meest voor gaat (alleen een beetje stom dat ze te laat was bij de opdracht).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 24-08-2005, 19:14:11 »
Effe 'n nieuwe poll om te kijken hoe wij er precies over denken.  :)

Ik weet 't echt niet meer wie ik 't 't meest gun om te winnen. Ik vond Yaya steeds 't leukste, maar ze is de laatste paar afleveringen niet meer zo goed en nogal arrogant. En Amanda en Eva vind ik ook niet echt eruit springen. Ik heb dus dit jaar 'ns niet echt 'n favoriet.  :-\\

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 26-08-2005, 07:37:42 »
Yes mijn favoriete finalist heeft het toch nog gewonnen ::bravo::

Ze was dan misschien niet de mooiste van het stel maar ik vond haar wel een hele mooie uitstraling hebben op de meeste foto's en dat is wat een model toch ook nodig heeft....daarbij gunde ik het haar ook wel hoor! ::jaja::
Ik ben allang blij dat Amanda het niet is geworden...ik vond haar ronduit wicked met die felblauwe ogen en dat geblondeerde haar...brrrrr

...bij toeval kwam ik America's topmodel gisteren tegen bij rtl 5...moet nog wel giga wennen aan de programmering die de laatste week zo veranderd is... >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 26-08-2005, 08:19:33 »
Yeahh ::ok:: ::ok:: Go Eva  ::ok:: ::ok::

Jee wat ben ik blij dat Yaya niet gewonnen heeft!
Vanaf de eerste aflevering vond ik Yaya zwaar mooi en echt een kanshebster maar sjonge jonge wat een arrogantie kreeg dat meiske,niet te geloven gewoon!!
Zo zie je maar dat je super mooi kan zijn,maar denk je dat je helemaal het einde bent,dan blijk je toch niet zover daardoor te kunnen komen..

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #128 Gepost op: 26-08-2005, 14:55:04 »
Ik wist eigenlijk al een beetje dat Eva zou winnen. Had al een keer de site van Tyra bezocht en zag de foto van Yoanna en Eva samen met Tyra. Aangzien Yoanna vorig jaar gewonnen had, kon ik 1+1 optellen, haha. Maar neemt niet weg dat zij ook mijn favo was hoor!! Ben heeeeeeel blij dat Yaya het niet is, die in het begin mijn favo was (tot aan afl. 3, toen haakte ik bij haar af). Wat was zij arrogant zeg. De adviezen die zij kreeg over haar gedrag sloeg ze regelrecht in de wind. Bah. En Amanda... wat een lelijke vrouw is zij van binnen. Van buiten ook niet mijn favo, enge ogen  :o maar dat stoken, roddelen, iedereen uitmaken voor bitch etc. Bah. En dat is een 'happy mother'? Arm kind, het eerste woordje wat die uitkraamt is bitch ipv mama, haha.

Ann vond ik ineens in Tokio heel raar doen. DAarvoor was Eva een soort van Heilige voor haar en daar werd ze met de grond gelijkgemaakt. Tot ze op eigen houtje kleren moesten kopen en ze elkaar tegenkwamen, toen had Ann gedacht: 'oke, nu kan ik haar wel gebruiken...' en dat lukte ook. Toen Eva had gewonnen en ze naar die sieraden 'koning' mochten, en parels kregen, toen was Ann weer 'de beste vriendin van Eva', terwijl 2 uur later Eva genegeerd werd van hier tot Tokio (toen Ann weggestemd werd) omdat ze volgens Ann 'niet de vriendin was die ze dacht te zijn'. Rot op zeg, je wordt toch meegenomen en krijgt toch zo'n vette prijs???? Profiteurtje gewoon, bah bah bah.

Nogmaals ben ik blij dat Eva gewonnen heeft  ::jaja::  Hoorde of las van de week ergens dat Janice Dickinson volgende keer niet meer jureert. Die uitzendingen worden nu al in de US uitgezonden en dan volgend jaar bij ons. Jammer dat zij er niet meer bij is. Haar ongezouten mening vond ik altijd wel mega grappig.

::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

WorldExpress

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: 26-08-2005, 16:58:33 »
Ann vond ik ineens in Tokio heel raar doen.

(...)

terwijl 2 uur later Eva genegeerd werd van hier tot Tokio (toen Ann weggestemd werd)

Haha :P

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 26-08-2005, 18:38:24 »
Helaas wist ik het al....

Ik heb nu nie echt met veel spanning gekeken...Maar vond het toch wel leuk ::tandpastasmiley::

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #131 Gepost op: 19-01-2006, 12:39:31 »
Er is weer een nieuw seizoen en nog geen 1 berichtje hierover... Wie kijkt er naar en wie denken jullie dat er gaat winnen???

Ik zelf denk dat Naima gaat winnen. Zij heeft een excentrieke kop, loopt goed op de catwalk en ik denk dat zij het heel ver gaat schoppen.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 19-01-2006, 17:11:32 »
ik heb afgelopen week voor het eerst gekeken...heerlijk al die intriges onderling...ze doen zo aardig tegen elkaar maar owee als er iemand te dicht in de buurt komt...volgende week komt de eerste echte ontlading als we de voorstukjes mogen geloven ;D

ik denk ook dat Naima het wordt...ze heeft ene heel mooi figuur en vooral een mooie uitstraling....alhoewel ik Kahlen ook een mooie dame vind ::jaja::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 19-01-2006, 20:01:54 »
Ik ben 't ook weer volop aan 't volgen en 't is weer leuk!  :D ::ok::  Heerlijk al die meiden zo gemeen tegen elkaar.  ;D

Ik geef ook Naima de grootste kansen. En verder vind ik Tatiana en Kahlen wel leuk. Ik vond Sarah ook erg leuk, maar helaas moest zij maandag vertrekken.  :-\\

Brandy, Christina en Lluvy vind ik echt helemaal niks.  ::ohno:: En ook Michelle en Brittany vind ik eik niet leuk.  ::niet-ok::  Ik geloof dat ik dit jaar met weinig kandidaten wat heb.  ;D

Effe wat fotootjes als geheugensteuntje of voor mensen die 't nog niet gezien hebben:

Brandy: 20 jaar uit Houston, TX. Studeert cosmetologie. Eet het liefst Gumbo.

Brittany: 22 jaar uit Tallahassee, FL. Is kleuterjuf en eet het liefst Sushi.

Christina: 24 jaar uit Tallahassee, FL. Studeert mode marketing en eet het liefst Italiaans.

Kahlen: 21 jaar uit Broken Arrow, OK. Is serveerster in een restaurant en eet het liefst pizza.

Keenyah: 19 jaar uit Compton, CA. Is student en eet het liefst Chilli Cheese Patat.

Lluvy: 21 jaar uit Modesto, CA. Is conciërge/portier bij het bedrijf van haar moeder en eet het liefst bij Taco Bell

Michelle: 19 jaar uit Terre Haute, IN. Ze is worstelaar en eet graag Chinees

Naima: 20 jaar uit Detroit, MI. Werkt als serveerster in een Coffe Shop en eet graag Sushi.

Noelle: 20 jaar uit Reno, NV. Is makelaars assistent en eet het liefst Chicken Kiev.

Rebecca: 22 jaar uit Minneapolis, MN. Is een voormalig stewardess en eet het liefst cornflakes

Tatiana: 18 jaar uit Maui, HI. Is serveerster en eet het liefst salades

Tiffany: 22 jaar uit Miami, FL. Is moeder en eet het liefst Popeye's Spicy Wings

Deze zijn al weg:

Brita: 25 jaar uit La Canada, CA. Is serveerster en eet het liefst Sushi en kaas.

Sarah: 22 jaar uit Baltimore, MD. Is serveerster en eet het liefst pizza

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #134 Gepost op: 19-01-2006, 20:17:36 »
Kathlen ::love::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 19-01-2006, 20:24:54 »
bij het zien van Noelle moest ik ineens aan die deelneemster van vorig jaar denken, die blind zou worden...ben haar naam vergeten...als je snel kijkt heeft ze er wel wat van vond ik...ze is alleen niet zo blind eh blond ::schaam::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 19-01-2006, 21:56:47 »
Michelle lijkt er nu heel erg op. Die hebben ze ook zo akelig blond gemaakt. Echt zo heksachtig.  :-X

Die make-overs waren trouwens weer echt geweldig. Er zitten er altijd 'n paar bij die toch niet alles over hebben om model te worden en dat geeft altijd weer leuke tv.  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 20-01-2006, 09:36:08 »
Met heksachtig sla je idd de spijker op zijn kop ::rofl:: ...Ik vond haar gewooon "eng" joh!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #138 Gepost op: 21-01-2006, 12:21:53 »
Wat ik heel eng vond was dat Rebecca (of toch Kahlen... weet het ff niet meer) ineens flauwviel bij het juryberaad. Die ogen draaide helemaal weg en ineens: boem... daar lag ze. Ik schrok me helemaal te pletter!!! Gelukkig is ze wel door. Ik had het flauw gevonden als ze er daardoor uitgestemd werd. En die Brandy mag er van mij de volgende week wel uit, wat een kreng is dat zeg. Zo te zien wordt de volgende aflevering één met veel ruzie... heerlijk. Ik kijk er nu al naar uit.  ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #139 Gepost op: 21-01-2006, 12:46:23 »
Die Brandy ziet er echt niet uit