Een hele leuke aflevering weer...maar echt wereldschokkend vond ik de matamorfoses niet
ik kan me heel goed voorstellen dat je, als je al heel lang onwijs lang en mooi haar hebt dat je dan even een traantje wegpinkt wanneer het afgeknipt gaat worden...gelukkig gaat het naar een goed doel en verzacht dat de pijn ietsje...en het reslutaat was ook erg mooi.
ik weet eigenlijk niet of ik Amanda nog wel zo mooi vind...ze doet me nu heel erg denken aan een heks uit de film robin Hood...met make up en gestyled vind ik haar mooi, maar zo zonder make up vind ik haar erg flets...brrrr
Amanda is doodeng en zo ontzettend nep!! Ze komt inderdaad zo uit een film, maar dan wel een horror-film. Misschien moeten we een exorcist bellen??
Ik vond het wel zielig hoor, al die haren eraf. Maar nu is ze wel mooi
Nja, ze was natuurlijk niet een van de lelijksten, maar ik vind het wel vlotter zo.
De meta's waren inderdaad niet echt schokkend. Niet zoals vorig seizoen toen bij dat ene meiske al d'r haren eraf moesten (dat meisje met hoogtevrees enzo, die steeds aan het janken was). Dat was spanning en sensatie!!