Ik vond het weer een interessante aflevering deze keer. Ben super blij dat Camille eruit ligt en dat Mercedes nog een kans krijgt. Al denk ik wel dat het uitstel van executie is en dat ze volgende week alsnog naar huis moet.
Ja helaas. Ze vinden haar weer te commercieel, wat volgens mij gewoon 'n vermomming is van de woorden 'ze is te alledaags'.
Jammer, want ze is nog steeds m'n favoriet.
Ben ook blij dat Camille eruit ligt! Ik dacht nog effe dat 't fout zou gaan toen ze die wedstrijd won. Maar gelukkig heeft de jury eindelijk 'n wijze beslissing gemaakt.
En hebben jullie Shandi in het voorstukje gezien Ik vrees dat dat haar nog wel eens de winst kan gaan kosten. Ze kan nu al totaal niet omgaan met al die aandacht. Echt een type wat binnen no-time weer naar de drugs grijpt als het even tegenzit of zwaarder wordt... Als ik die vriend was, kon ze het mooi uitzoeken!
Ja, Shandi gaat echt tever volgende week! Gek he dat je dat je dat echt niet van haar zou verwachten zo op 't eerste gezicht. Ze lijkt zo verlegen...
Ik heb trouwens nu 't idee dat Yoanna gaat winnen, want die heeft 't meest bijzondere uiterlijk denk ik.