Ze is 3 weken uit GTST geweest na de Brand,opgesloten gezet door Martine.
Ze mocht geen bezoek ontvangen.
Victoria zou ruim 2 maanden naar Rusland gaan,dat is dus 8/9 weken. Opnames vinden 6 weken voor vertoning plaats. (Ik dat zelf dat dat 2 maanden was,maar Bas Muis zij dat dat ongeveer 6 weken is.)
Dit werd dus in September/Oktober uitgezonden,maar de opnames daarvan vonden als het goed is dan plaat in Juni/Juli.
Maardoor dat ik zelf eerst nog dat dat de opnames 8 weken van tevoren werd opgenomen,dacht ik dat ze 5 weken zou weg blijven. Je moet trouwens ook niet vergeten dat als ze eventueel de mol is,eerder dan Juli voorbereidings werk als Auto rijden heeft gedaan. Het is namelijk verplicht dat de Mol een Rijbewijs heeft lijkt me.
Meschien heb ik wat reken foutjes gemaakt,maar je moet het zoiezo zien als een tip en meer niet. Weneer percies de voorbereding is uitgevoerd is gewoon even wachten op afl 11.
(Ik ga er van uit dat we er gewoon weer 11 krijgen,als het er geen 12 zijn.)
Wat Staverman betreft dat is gewoon een persoonlijke ingeving,wat anderen weer met anderen kanidaten hebben.
Omdat het programma binnenkort al begint,zal het filmje begin volgende week wel te zien zijn bij de publieken omroep en zal rtl boulavard´s kennende het programma nog wel is bespreken.