Uhm waarom wil je stoppen met de studie?
of bevalt het daar wonen gewoon niet?
OT: goed hoor, heerlijk zo op mezelf wonen
nou het is een combinatie.... ik mis mijn vrienden, nieuwe vrienden maken daar wil niet echt vlotten, ben buiten mijn intro daarom ook nog nooit uitgeweest daar, terwijl andere vriendne van mij gewoon een veel leuker studentenleven hebben... En ik kan wel hopen dat het beter wordt, maar dat is lang niet zeker..Bovendien ben ik doordat ik een klas overgeslagen heb echt de jongste daar. Daar heb ik nooit echt problemen mee gehad, maar nu merk ik het wel. En misschien is een half jaartje werken hier en mijn rijbewijs halen niet zo'n slecht idee
wow Niek, heftig hoor. Niemand kan zeggen dat je het niet geprobeerd hebt. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Enig idee wat je nu gaat doen ?
precies, heb t dr vrijdag uitgebreid over gehad met mensen en iedereen heeft gewoon een leuker studentenleven dan ik... Ik ben soms echt wel een feestbeest en dat ik dan in 3 maanden ( buiten mijn intro ) nog nooit uit ben geweest zegt mss wel genoeg. En als ik mijn studie nou superinteressant had gevonden, dan was het mss ook makkelijker geweest. Het is niet saai ofzo, maar het is ook niet zo van :' wow dat wil ik echt gaan doen later'.
Wat ik dan wil gaan doen ga ik op mijn gemak uitzoeken... Voorkeur gaat uit naar Nijmegen omdat daar vrijwel al mijn vrienden zitten. Dan is de start in ieder geval makkelijker lijkt me omdat je iig mensen kent daar, en via via dan ook wel makkelijker mensen leert kennen denk ik. Bovendien hebben ze daar een introductie van mensen van die studie, en niet van alle studies samen gemixt.
Maar ik moet de knoop nog doorhakken hoor. Ik kan wel hopen dat het beter gaat worden, maar als het blijft zoals nu, daar word ik gewoon niet gelukkig van...