Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
verward... net aflvering 2 van BB gelezen, wat een zooi complotten, sub-complotten en schijn complotten...
Als een stuiterbal! Na erachteraan bellen ben ik toch uitgenodigd / ingeschreven voor de voorlichting en intake gesprek!
mooi nieuws bodejos en niekypsv . Ik ben ook blij, want ons plan is net goed gekeurd. Een onderzoek naar de mol .
Ik denk dat je Vieffan bedoeld
oepsie , die hebben dezelfde avatar ik kan weer terug naar het topic, blond moment van de dag
mooi nieuws vieffan en niekypsv . Ik ben ook blij, want ons plan is net goed gekeurd. Een onderzoek naar de mol .
jeetje Niek die propadeuse is dus een eitje voor je !Knap man!
nou dat wil ik nou niet direct zeggen, ik heb gewoon redelijk talent voor het schrijven van verslagen... Dat was op de middelbare al. Daarnaast heb ik dus voor 2 tentamens ook herkansingen nodig gehad en de moeilijkste blokken komen nog Dit blok waar ik nu mee bezig ben is namelijk echt onmogelijk ( gaat alleen maar over de cel en alle microscopische processen die daarbij horen, daar ben ik niet zo goed in, in al dat gedetaillerde moleculaire gedoe ) Maar toch bedankt
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
969 gasten en 3 vaste bezoekers