Nieuws Volg en like ons op Facebook!
is de operatie nu geweest? En geslaagd?
woensdag geopereerd.is geslaagd ook.voel me vandaag al weer beter. infuus nu ook kwijt.is volgens mij een hedendaagse variant van de oude bal met ketting...
een beetje angstigzit dan nu scary movie te kijken, maar moest net naar de WC en dan kom je er opeens achter dat de combinatie van mij en alleen in een huis zo'n film kijken niet de beste combinatie is.... ik fok mezelf altijd op
ik had net precies hetzelfde . zo helemaal alleen, door een klein raampje kijken en verwachten dat er ieder moment een man met een masker op en een mes omhoog kan springen .
stoer. ik zit in een groot gebouw met veel ramen en weinig licht en bewaak met nog een collega alles en ik ben niet bang
Best wel vrolijk, ondanks dat ik als een malle moet leren. Komt gewoon door dat heerlijke weertje. (K baal wel een beetje dat ik niet gewoon lekker naar buiten kan)
Wat is de titel van dat boek?
Ik heb net lekker gehockeyd, maar nu moet ik wel werk voor één dag in een krap een halve dag proppen. Dit wordt laat vanavond
Ik ben vandaag ook heel goed in t soggen... Ik heb de hele tijd t idee dat ik het allemaal wel ongeveer weet... (Op hoop van zegen dat dat dan ook maar zo is XD)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
995 gasten en 2 vaste bezoekers