K heb opeens een vreselijke stress bui . Over wat ik allemaal nog moet regelen voor mn stage en master, en of ik dat nou allemaal goed aanpak enzo. G voelt allemaal zo als een dprong in een heel diep zwembad. K weeg gewoon niet hoe t allemaal werkt zulk soort dingen. Zucht!!! Waaom ben ik nou zo onhandig in zulk soort dingen
hoewel dat enigszins begrijpelijk is - zou ik me niet al te veel zorgen maken op een zondagavond.. daar is de rest van de week voor
Wat moet je nog allemaal regelen dan? Is het niet gewoon kiezen, opgeven en klaar?
heh, je moet altijd maar herinneren: als je ergens iets moet regelen bij een balie ofzo dan hebben die mensen het waarschijnlijk allemaal al veel vaker gedaan. En als ze het voor het eerst doen, dan weten ze het ook nog niet zo goed en heb je nog kans dat ze extra hun best doen omdat ze het ook niet helemaal weten
Is misschien wat te positief - maar ach, komt vast allemaal wel goed
--
ot: doodmoe.. maar wilde net terug nog even laatste nieuws e.d. mbt Griekenland lezen.. wat eigenlijk een beetje vreemd is, om geïnteresseerd en bezorgd te zijn om iets waar je zelf absoluut geen invloed op hebt. Weet niet precies hoe dat mechanisme werkt
Zou dan juist vermijding van de boodschap verwachten..