Haha ja. Je voelt dat je hoofd en je lichaam iets anders wil. Heel bizar gevoel is dat
ja idd! Maar het meest rare is dat je het gevoel en gevaar dan ook nog eens gaat opzoeken (dat deed ik tenminste) want nadat ik met die haai had gesnorkeld was ik weer gewoon iets verder het water ingesprongen
en een andere dag zagen we onder de boot dus echt super veel haaien zwemmen, waaronder giga zwartpunthaaien (waar freek vonk door gebeten is)
vervolgens gingen we snorkelen 200m daarvandaan, terwijl we het water in wilden was er een reuze mantarog van 6a 7m breed op de plek waar we het water in zouden gaan
wie lag er als eerste in het water toen dat beest net een seconde of 2 weg was... ja ik
vervolgens zwommen we langs de kust (rotsen) richting de boot en waren daar 20m vandaan toen ik weer als laatste uit het water ging
ik wilde zelfs naar de boot zwemmen (ik dacht die 20 meter kan ik dan ook wel doen)
nu ben ik thuis en ben ik even blij dat de gids maar besloot om al eerder het water uit te gaan in de dingi's