Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2675192 keer)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #19240 Gepost op: 22-11-2015, 09:00:35 »
Je moet tegenwoordig al studeren om de studie financiën te snappen  :-\\

--

Ik voel me nu.. Gewoon matig.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #19241 Gepost op: 22-11-2015, 11:53:20 »
Na gisteren een rotdag gehad te hebben vandaag weer een redelijke dag :D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #19242 Gepost op: 22-11-2015, 14:43:19 »
Weer wat minder gestressed....crisis op het werk lijkt weer opgelost te zijn, moederlief heeft goede berichten vanuit het ziekenhuis gekregen, ik heb geen dubbele longontsteking maar een lichte ontsteking aan mijn goede long, en komende week hoop ik de uitslagen van de punctie binnen te krijgen....het waren heftige weken ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #19243 Gepost op: 22-11-2015, 18:28:49 »
Fijn dat alles weer goed lijkt te komen. :D Altijd fijn om positieve berichten te krijgen

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #19244 Gepost op: 22-11-2015, 18:48:41 »
Supertevreden.
En een beetje moe na 2,5 dag door Düsseldorf slenteren.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #19245 Gepost op: 23-11-2015, 12:54:22 »
Opgelucht

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #19246 Gepost op: 23-11-2015, 12:59:28 »
Opgelucht

Vertel vertel vertel!

--

Uhhh.. ik voel me nu neutraal. Daar teken ik voor ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #19247 Gepost op: 23-11-2015, 16:04:30 »
Niet in mijn hummetje

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #19248 Gepost op: 23-11-2015, 16:08:54 »
eigenlijk wel cool..
er was eens......

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #19249 Gepost op: 23-11-2015, 19:09:40 »
ja ook koud ja  :(

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #19250 Gepost op: 24-11-2015, 15:23:43 »
Ongeduldig.. de postbode is sloom vandaag
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #19251 Gepost op: 24-11-2015, 18:49:32 »
Weer beetje terug in mijn hum :D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #19252 Gepost op: 24-11-2015, 18:49:57 »
Moe

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #19253 Gepost op: 24-11-2015, 19:01:48 »
alweer vol :(

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #19254 Gepost op: 25-11-2015, 00:01:36 »
Mwa, nog steeds een beetje raar.. Moest gisteren na mijn laatste les alleen in het lokaal achterblijven van de docent, dus was doodzenuwachtig waarom nu eigenlijk... Wat blijkt Docenten denken dat ik gepest wordt.. Omdat ik vaak alleen zit enzo.

Heb t ontkent. Voelt niet als pesten. Heb wel gezegd dat ik de sfeer niet veilig vind. heb gezegd dat dat vooral vooral door groepsvorming komt en dat bepaalde mensen erg sfeer bepalend zijn.

Eind periode 1: Laatste les van een bepaald vak. paar mensen die een slecht cijfer hadden gehaald dachten dat ze met flink schelden een hoger cijfer konden halen, dus alle erge ziektes werden boven tafel gehaald, docent vraagt: Is iedereen het er mee eens? Zegt iemand keihard: Ja, behalve Peter natuurlijk, maar die durft zijn mond niet open te trekken. ::)

Vorige week,hadden we een vak gehad waarbij we een opdracht kregen, krijgen we een opdracht die bijna hetzelfde is bij dat andere vak, weer wordt die docent zo ongeveer voor alles wat lelijk is uitgemaakt.. Ik ben weer stil, begint weer iemand: Peter ziet niks, die is het er natuurlijk weer niet mee eens, onze studiebol.. ::)

En andere lessen zitten ze ook de hele tijd te geinen,muziek te luisteren, series te kijken en praten ze gewoon door docenten heen.. Terwijl ik graag die lessen wil volgen...

Weet zeker dat ik niet de enige ben die zich eraan stoort, maar de rest durft zijn/haar mond niet open te trekken.. Ik doe het wel, en ja dan ben je uiteraard niet populair..  ::) :-\\

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #19255 Gepost op: 25-11-2015, 00:09:14 »
Balen zeg dat dat soort figuren de klas zo overheerst. Zo te lezen hebben bepaalde docenten geen overwicht. Zou een andere school/volwassenonderwijs misschien een oplossing zijn als je je hier niet op je plek voelt? Ik denk trouwens dat iedereen die serieus wil leren zich tussen die leerlingen niet op z'n plek voelt, dus dat zou ik zeker niet persoonlijk aantrekken.  ::hug::

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #19256 Gepost op: 25-11-2015, 19:53:00 »
Heel erg geïrriteerd. Vandaag was het alweer raak.

Klasgenoot zat te eten,plus muziek te luisteren plus te appen. Docent kon waarschuwen wat ze wilde, maar ze bleef doorgaan. Docent stuurde haar eruit,maar ze begon te schelden en vertikte het om eruit te gaan. Waarop de docent zei: Zo lang jij erin blijft geef ik geen les meer. Gevolg: Zaten daar 3 kwartier te niksen terwijl ze nog maar 1 ding wilde doen dus hadden binnen 10 minuten buiten kunnen staan...

Vond het nu niet een hele tactische zet om de hele klas er voor te laten opdraaien..

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #19257 Gepost op: 25-11-2015, 19:59:29 »
Slechte docenten hebben jullie zeg. Als zo iemand haar leerlingen niet eens onder controle heeft, en dan ook anderen er de dupe van laat zijn ::niet-ok::

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #19258 Gepost op: 25-11-2015, 19:59:42 »
Ja das echt enorm rot. Misschien moet je proberen niet tegen de leerlingen uit te vliegen maar eens aan de leerkracht vragen of ze misschien er meer op kunnen letten dat het rustig is in de les.
Probeer de mensen waarvan je denkt dat ze zich er ook aan storen eens aan te spreken en maak samen een front. Zo pikken ze misschien minder snel op jou en zijn ze geintimiteerd door het grote aantal.

Maar ja er zitten altijd rotzakken in elke klas :/

And wow wat hebben jullie een grote mond tegenover jullie leerkrachten. Als de les mij niet interessert of ik heb geen concentratie dan zit ik wat op facebook of internet ofzo maar ik hou me in stilte bezig zodat ik andere niet stoor. Als je dan de les wordt uitgezet heb dan tenminste het respect voor alle andere leerlingen my god wat een rotjong.

#teamamaimiljaarde

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #19259 Gepost op: 25-11-2015, 20:07:42 »
Probeer de mensen waarvan je denkt dat ze zich er ook aan storen eens aan te spreken en maak samen een front. Zo pikken ze misschien minder snel op jou en zijn ze geintimiteerd door het grote aantal.

Tja, ik weet wel wie het met me eens zijn.. Heb ze al weleens samen proberen te krijgen. Maar dan is het: Ja, de docent of SLB-er doet er toch niets aan, en dan staan wij weer bekend als de tegenstanders...

Of terwijl: Ze durven gewoon niet hun mond open te trekken..