Knuffel voor iedereen die er één kan gebruiken in de afgelopen tijd!
Ben denk ik al vanaf het begin van de zomer niet meer online geweest. Even een update.
In principe zou ik mij deze laatste maanden heel erg fijn moeten voelen: afgestudeerd met heel prima cijfers na heel wat zware jaren waarin ik er echt voor heb moeten knokken. Maar helaas leek de klap daarvan toch al heel snel te komen, ik ben de laatste periode best wel weggezakt in wat negativiteit in m'n hoofd. Heeft met verschillende dingen te maken, zoals: het feit dat ik nog altijd geen baan heb, dat ik nogal struggle met mezelf, dat het solliciteren nou niet echt mijn hobby blijkt, dat ik ook heel erg moe ben en dat soort zaken. Ben een beetje bang voor hoe ik mij ga voelen als dit langer zo doorgaat, dus vandaar dat ik nu wat afleiding probeer te zoeken d.m.v. het forum ofzo.
Weet niet in hoeverre ik hier weer actief zal zijn, maar ik ga m'n best doen om in elk geval het één en ander bij te lezen in de komende tijd: heb mega veel gemist volgens mij.
Om deze update toch ook positief te eindigen: ik ben blij dat ik jullie hier weer tegenkom!