Hier gaat het met ups en downs. Nog steeds veel stress, daardoor veel vage kleine klachtjes waardoor ik weer meer stress krijg. Ik word ook echt hypochondrisch ervan. Vorige week voor het eerst in mijn leven oogmigraine gehad. Ik zag allemaal vrolijke regenboogjes in mijn oog knipperen. Het was al snel weer voorbij, maar wilde toch even weten wat het was. Alleen stond er bij de website van thuisarts dat je bij lichtflitsen toch beste even contact op kunt nemen met de huisarts, maar goed waarschijnlijk was het dus migraine, alleen waren die lichtflitsen de enige klacht die ik had. Waarschijnlijk ook stress.
Nu is mijn oog weer ontstoken... het is allemaal niet veel en niet heel erg, maar het is wel een beetje irritant
Maar goed, verder druk met studie. Ik zal erg blij zijn als ik over 3,5 maand mijn scriptie heb ingeleverd en ik dan hopelijk klaar ben met mijn studie.
De combinatie is het ook gewoon niet zo handig. Veel stress, weinig tijd om te ontspannen vanwege de studie en weinig mogelijkheden om te ontspannen vanwege alle Corona. Alleen tennis werkt heel goed en wandelen.
Nou ja, het gaat in elk geval stukken beter dan tijdens mijn laatste berichtje hier, alleen die vage klachtjes in combinatie met een daardoor ontstane hypochondrie, daar zou ik nog erg graag van af willen.