Jeetje, wat zal jij inderdaad geschrokken zijn. Zoiets wil je inderdaad niet mee maken. Hopelijk heb je er zelf niet teveel nawee van dat dit gebeurd is.
En nog knuffels voor wie niet lekker voelt, nodig heeft.
OT:
Hier even niet veel online geweest want ik knalde weer eens flink onderuit. Werd 3 weken geleden doodziek, wereld leek heel ver weg te staan, koortsig, heel depri achtig en heel veel buikpijn. Uiteindelijk huisarts en urineweginfectie. Ab kuur (nummer 4 dit jaar) en ik werd alleen maar zieker en zieker en bleef koorts aanvallen houden en koliekpijnen tijdens de ab kuur.
Huisarts heeft bloed laten prikken en wat leverwaardes licht verhoogd. Toevallig afspraak ook bij internist over schildklier en die zag de waardes dus nu volgende week buikecho want hij denkt zelf dat er toch iets met gal zit (galblaas is wel weg) en dan echo van hele buik want naast de koliek die ik had, zit er al een hele poos buikpijn onderin (denk ook darmen).
Maar ik was natuurlijk al iemand met weinig energie, nu zit er een of andere rare vermoeidheid en ik kom, zelfs met Ritalin, amper van de bank af. Ben het inmiddels echt beu al dat ziek zijn steeds naast wat ik al heb.
Merk ook dat ik mezelf steeds moeilijker kan motiveren weer iets te doen.
Dus even ei kwijt