ik voel me nog een beetje trillerig... en ik weet niet of het komt door de stres of doordat ik nog niets heb gegeten maar deze dag gaat voor mij in de geschiedenis als de stresvolste dag van mijn leven
.
ik had vanochtend om 8.30 een spellingstoets. Had dus netjes mn wekker om 7 uur gezet. Je raad het al... ik word om 8.17 wakker en schrik me dood en vloek alles bij elkaar. Ik spring uit mn bed doe de kleren aan die ik als eerste tegen kom, ookal heb ik die kleren nu al drie dagen aan
. en snel me naar school waar ik op het nippertje op tijd was voor de toets. deze toets heb ik ook al niet gehaald want ik had slechts 58% goed omdat ik de oefentoets niet had gedaan... oepsie
. volgende keer beter
. Maar nu komt het stressvolle gedeelte
( nu pas) Mijn projectbegeleider komt tijdens de toets binnen of ik na de toets naar zn kantoor wil komen. Hij zegt dat ik een opdracht niet heb ingeleverd maar ik had van geen flauw bennul. Hij wou me dus opnieuw uitsluiten van het maken van de toetsen. Hoewel ik de neiging had om dit te zeggen ( scheldwoord gecensureerd natuurlijk
): ********! ***! ***! ***! Heb ik nou dat hele rapport zitten maken voor Jan ***! Dit pik ik niet! Ik ga echt iemand vermoorden!' .... maar dat was niet wat ik echt zei want dan zou ik helemaal kunnen fluiten naar mn studie
. Dus ik hield het netjes en probeerde niet wanhopig en smekerig over te komen. Ik mocht hem inleveren. Hij zo: wanneer krijg ik hem dan? ik zo: Vandaag toch? hij weer: Hoelaat? Ik: 17.00 want dat was toch de deadline? meneer pakt zn pc erbij scrolled naar beneden: Deadline: 13.00 ....ikke: oepsie
. Dus ik snel naar huis fietsen, alles wat ik heb bij elkaar gooien, dingen erbij maken die ik nog niet had. het was ondertussen 10.00 dus ik had slechts 3 uur. het bleef stressen, vooral omdat mijn handen zo aan het trillen waren dat ik heel veel spelfouten maaktte
. Toen ik uiteindelijk weer op school was, was het 12.40 en ik ging de boel uitprinten. Snel alles in die mapjes stoppen maar die mapjes werkten ook al niet mee
. Had ik nog 5 minuten. Ik ging dus maar rennen want het moest 13.00 uiterlijk binnen zijn. gelukkig ren ik snel en had ik zelfs 2 hele minuten over. Nu stink ik helemaal van het zweet en van die kleren die ik al veelste lang aan heb, ik heb de hele dag nog niets gegeten en het ergste: Ik heb mn tanden niet gepoetst
. Maar ik heb het gehaald en ik ga nu de rest van de dag niets doen