Aan het balen dat ik er vandaag niet bij ben.
Weer terug op aarde gekeerd...wat was het even een heftige week met vooral het gevoel dat ik in een emotionele achtbaan zat. Woensdag bemerkte ik al dat mijn motivatie zo ontzettend beneden peil was om die drie weken nog op school te moeten werken, dat ik bijna naar mijn directeur ben gestapt om te vertellen dat ik er toch vanaf zag...heb dat niet gedaan omdat ik vond dat ik haar en mijn collega's dan te kort deed.....nog geen drie uur later kreeg ik te horen dat mijn ontslag teruggedraaid was en dat ik gewoon mag blijven.
Donderdagmiddag werd ik gebeld door mijn directrice gebeld met de vraag of ik toch de administratie van de zomerschool voor mijn rekening wilde nemen. Dit was vorig jaar al afgesproken maar ik mocht dit niet meer doen omdat ik boventallig was geworden en die mogen volgens de werkgever geen werk meer verrichten. Ik heb gezegd dat ik er even over na wilde denken omdat ik het niet eens ben met de wijze waarop mijn werkgever met ons omgaat. Zit nog in dubio want ik vind het ten eerste heel leuk werk om te doen en ten tweede betaald het ook nog lekker en geld is altijd meegenomen in deze onzekere tijden. Ik slaap er nog even één nachtje over